וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע נעל ראש העיר את המנהל מחוץ לביה"ס?

גיל סימה

19.8.2010 / 20:57

מנחם שלף, מנהל תיכון בראשל"צ, גילה הבוקר כי שומר חמוש מונע ממנו את הכניסה לביה"ס. לדבריו, העירייה מנסה לפטרו ונוקטת באמצעים לא כשרים. העירייה: היחסים עמו הופסקו ברוח טובה

כך ייעשה למנהל שראש העיר לא חפץ ביקרו? מנחם שלף, מנהל תיכון מקיף ו' בראשון לציון מזה 23 שנים, הגיע הבוקר (חמישי) לבית ספרו וגילה כי העירייה שכרה שומר חמוש שמנע ממנו את הכניסה לבית הספר. כמו כן, הוחלפו המנעולים במוסד החינוכי.

"עמדתי בשער, ביקשתי מהשומר להיכנס אבל הוא לא נתן לי", סיפר שלף למקורביו. במקביל, הבחין שלף כי עובדי תחזוקה מטעם העירייה דואגים להחליף את מנעולי הכיתות והשערים. "התביישתי, נעלבתי ונאלצתי לקחת כדורי הרגעה", סיפר.

מזה כחצי שנה מתנהל סכסוך בין שלף לעירייה, אשר ביקשה לסיים את תפקידו כמנהל ביה"ס. "זוהי רדיפה פוליטית", סיפרו מקורביו לאחר שהעירייה אסרה עליו לדבר עם התקשורת. "בית הספר זכה במהלך השנים בתחרויות ושלף קיבל תעודות שבח. בשנה האחרונה ירד ממוצע הבגרויות וזו הסיבה שהעירייה החליטה להיתלות בה כדי להעיף אותו משם", הוסיפו.

בתום שנת הלימודים נערכה פגישה בין ראש העירייה, דב צור לשלף. לדבריו של שלף, הוא נאלץ במסגרת הפגישה לחתום על הסכם פרישה בכפייה כאשר במקביל הובטח לו תפקיד אחר.

"שנת הלימודים בראשל"צ לא תיפתח"

הידיעה על עזיבתו הפתאומית של המנהל עוררה הדים בבית הספר. תלמידיו של שלף אף פתחו לו דף ברשת החברתית פייסבוק וקראו לעירייה שלא להעזיב אותו. "הניסיון החינוכי שלו ניכר היה בכל פינה", סיפר שמוליק טויטו, אשר שלושה מילדיו למדו אצל המנהל. "מי היה מאמין שהבן שלי יסיים את הבגרויות? אבל אצל מנחם זה היה סיפור אחר. ברוגע שלו הוא גרם לו להיות אחד מבין כולם, והיום הוא מסיים את שירותו הצבאי באחת מהיחידות המובחרות של הצנחנים", הוסיף טויטו.

מעבר לפעילות התלמידים וההורים למען הישארותו של שלף בתפקיד, התגייס למאבק גם יו"ר ארגון המורים העל-יסודיים רן ארז. ארז שלח הבוקר מכתב לציבור המורים בעיר בה הוא מורה להם שלא לקיים כל מגע עם נציגי העירייה על ההיערכות לפתיחת שנת הלימודים.

"שנת הלימודים בראשון לציון לא תיפתח עד שהעירייה תחזיר את המנהל לתפקידו", איים ארז. "כאשר לא רוצים להשקיע כסף בהוספת שעות לבית הספר אז מחליפים את המנהל ומטילים את האשמה עליו. זוהי פעולה קוסמטית ואני לא מוכן להיענות לקפריזות של ראש העירייה שמחפש גימיקים כלפי הציבור", הוסיף. "זוהי בריונות לשמה", אמר שלף למקורביו. "אחרי כל כך הרבה שנים של נתינה זורקים עלי בוץ", הוסיף.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה, כי "מנחם שלף אינו עוד מנהל בית הספר בעקבות הסכם פרישה עליו חתם. רשת עמל, מעסיקתו של שלף, חתמה על הסכם להפסקת היחסים ברוח טובה בינה ובין העירייה. במסגרת שיפוצי הקיץ הוחלפו המנעולים בבית הספר".

(עדכון ראשון: 19:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully