וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס את אם חברו ואת בת הזוג שלו

רמי שני

19.8.2010 / 16:40

תושב הפזורה הבדואית בנגב מואשם שאנס את אמו של חברו וכן את בת הזוג של החבר. לפי כתב האישום הוא ניצל מקרים בהן שהה במחיצתן ואנס אותן באכזריות. הנאשם מכחיש את ההאשמות

כתב אישום הוגש בבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד תושב הפזורה הבדואית בנגב בגין אונס שתי נשים. הנאשם, בחירי אבו סולוב, מואשם כי ניצל שתי הזדמנויות בהן שהה לבד במחיצת הנשים, אמה של חברו ובת זוגו של החבר, ואנס אותן.

לפי כתב האישום, באוגוסט אשתקד בילה אבו סולוב עם חבר, בת זוגו ואמו, בבאר שבע בשתיית משקאות משכרים. בתום הבילוי החזיר את השלושה לבתיהם, כאשר את החבר החזיר ראשון ולאחר מכן את בת זוגו ואת אם החבר. כשהחזיר את אם החבר, בת 67, לביתה, ירד ונכנס אחריה אל הבית ואנס אותה בעוד היא מתחננת בפניו שיניח לה.

עוד נכתב כי בספטמבר אשתקד ניצל הזדמנות בה ישן אצל חברו ובת זוגו. השלושה, כך לפי החשד, שתו משקאות משכרים והלכו לישון, אך אבו סולוב התעורר באמצע הלילה והבחין כי בת הזוג ישנה לבדה במיטה. הוא גהר מעליה והיא התעוררה, החלה לצעוק עליו ולהדוף אותו אך הוא לא שמע לתחינותיה, המשיך במעשיו ומשסיים יצא מהבית.

שמונה חודשים לאחר האירוע הגישה בת הזוג תלונה במשטרה בעקבותיה נעצר אבו סולב. במהלך החקירה התלוננה גם אם החבר על המעשה. עורך דינו של הנאשם, שלום פיניה, טען השבוע כי בעדותן של השתיים יש סתירות רבות. אבו סולב מכחיש החשדות נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully