וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: פלסטיני אנס ישראלית ואיים להרוג אותה

גלעד גרוסמן

19.8.2010 / 12:49

פלסטיני בן 25 מהכפר חוסאן שמדרום לי-ם, מואשם בכך שאנס ישראלית בת 18 מביתר עילית שסייעה לו בהברחת שוהים בלתי חוקיים. לפי כתב האישום, הוא לקח אותה למקום מבודד, אנס אותה ואיים להרוג אותה אם תספר על שאירע

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום בגין אונס נגד מוחמד שושה, פלסטיני בן 25 המתגורר בכפר חוסאן שליד בית לחם. שושה נאשם שאנס צעירה בת 18 מביתר עילית שסייעה לו להבריח שוהים בלתי חוקיים לישראל לאחר שנקלעה למצוקה כלכלית.

על פי כתב האישום, בתחילת השנה שעברה הציע ידיד של הצעירה לסייע לו ולשושה להעביר שוהים בלתי חוקיים בין ישראל לשטחי הרשות הפלסטינית. בשל מצבה הכספי, הסכימה הצעירה להצעה. בחודש ינואר נסעה הצעירה עם ידידה ועם שושה לכיוון הכפר חוסאן. בשעות הערב עזב הידיד את הבית והמתלוננת נותרה לבדה עם הנאשם. לטענת הפרקליטות, שושה הסיע אותה משם למקום מבודד, הפשיט אותה בכוח למרות התנגדותה, איים להרוג אותה ואנס אותה.

לאחר מכן, נטען בכתב האישום, שושה השליך עליה סכום כסף ואמר לה שאם תספר מה שקרה הוא יהרוג אותה. לאחר מכן הוא הסיע את הצעירה לביתה ואמר לה שישלם לה אלף שקלים בתמורה לשתיקתה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully