וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבתם פעם לעזור לחיית המחמד שלכם בעזרת תקשור עם חוצנים?

א.ב. דן

19.8.2010 / 2:10

חשבתם פעם לעזור לחיית המחמד שלכם בעזרת תקשור עם חוצנים? מדור הטיפים בחינם מוצא את הדרך לגרום לחתול שלכם להירגע קצת

סבלתם מסיוטים כילדים לאחר שצפיתם ב-אי.טי? קיבלתם טראומה עקב הגילוי שציפי שביט היא חיזר בתוכנית של דודו טופז? התאכזבתם מהסדרה האחרונה והמביכה של מאלדר/דוכובני? ובכן, מדור חי שקלים בא לקראתכם!

איילת בוכניק, נשואה ואם לארבעה, משמשת כאחות כבר שלושים שנה בבית חולים ממשלתי בחדר המיון, ובנוסף עוסקת בטיפול עם חוצנים בקליניקה באשקלון. היא גורסת כי החוצנים חיים למעשה בינינו ויכולים לעזור אפילו לחיות המחמד שלנו. לדבריה "יש ישויות חוצניות שבאות מחוץ לכדור הארץ, שמגיעות בכלי טיס חוצנים. והם, יכולים להצפות על ידי צילומים או מה שפעם היו ציורי מערות..."

האם טיפול עם חוצנים יכול להחליף מרשם מהרופא?

"פתחתי קליניקה למטופלים שהתייאשו מהרפואה הקונבנציונלית, שפנו לרפואה האחרת האלטרנטיבית. במקביל אני גם אחות, וגם מרפאה אלטרנטיבית. אני לא מפרידה ביניהם אלא רואה את הקשר. לא מפסיקים טיפול כי באים אליי. זה מתבצע במקביל."

בקיצור, לא לוותר על הווטרינר. כיצד טיפלת בבעלי חיים?

"חתול של מטופלת שנדרס, היה צריך לעבור ניתוח של השתלת עצם הירך, וכשהוא התעורר מן ההרדמה הווטרינר לא הצליח לטפל בו. הוא היה מאוד אלים (החתול). אז ביקשתי מן המטופלת ללכת ולהיות ליד הכלוב, ואני אשלח את החוצנים והם יטפלו בחתול. מה שהיא סיפרה היה מדהים: החתול מיד נרגע, התחיל לשתף פעולה וההחלמה שלו - במקום עשרה ימים של אשפוז - הייתה בערך שלושה ימים. החלמה מעולה. כשהוא השתחרר, היא הביאה אותו אליי בכלוב, וברגע שהוא הגיע לקליניקה הוא פשוט השתתק והייתה תחושה כאילו הוא רואה אותם ממש. טוענים שבעלי חיים רואים אותם וכן מצליחים לשמוע את הוויברציות הקוליות שלהם. החתול החלים בצורה שלא האמנו. היא סיפרה את זה לווטרינר והוא צחק."

הטיפ של איילת: עשו זאת בבית! צרו קשר טלפתי עם החתול

"להקשיב, דרך השקט. הקרנה של שקט ושלווה ואז הם יקבלו את השקט והשלווה. הם פשוט ירגישו אותו. הם ירגישו את השקט של בעל החיה. אז, הם פשוט חשים אותו. יש לחתול סנסורים מאוד רגישים. ולכבד אותם. פשוט לכבד."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully