וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מנסה לחבל בהקמת האגף החדש ב"ברזילי"?

רמי שני

18.8.2010 / 17:50

לאחר המאבק הממושך על מיקומו, נמשכים הניסיונות לחבל בהקמת האגף החדש בביה"ח באשקלון. אלמונים שפכו סוכר למיכלי הדלק של טרקטורים שפעלו באתר הבנייה והביאו להשבתתם. המשטרה פתחה בחקירה

ניסיונות לחבל בבניית האגף החדש של חדר המיון בבית החולים ברזילי באשקלון. אלמונים שפכו הלילה (רביעי) סוכר לתוך מיכלי הדלק של שני טרקטורים הנמצאים בשטח שבו מוקם האגף החדש של בית החולים. בעקבות זאת, הושבתו הכלים וחל עיכוב בביצוע עבודות חפירת היסודות של האגף החדש. הקבלן שמבצע את עבודות העפר במקום, הגיש תלונה על המעשה במשטרת אשקלון שפתחה בחקירה.

לדברי מפקד תחנת המשטרה, סגן-ניצב חיים בובליל, המשטרה טרם עצרה חשודים במעשה. "אנחנו עדיין לא מטילים בשלב זה אחריות לגרימת הנזק על שום גורם", אמר בובליל. "התחלנו לחקור ולאסוף ממצאים, וכשנקבל רמזים על חשודים אפשריים נדאג למצוא אותם", הוסיף.

החוקרים פועלים עתה כדי לאתר את האחראים למעשה. בין היתר, נחקרו שומרי המוסד הרפואי וכן נאספו ראיות וצילומים מזירת האירוע. האחריות לאבטחת אתר הבנייה מוטלת על בית החולים ושומריו מסיירים גם באזור בו מתבצעות העבודות.

האגף החדש נבנה במקומו הנוכחי חרף התנגדותם של גורמים חרדים, ולאחר מאבק ארוך של תושבי העיר והנהלת בית החולים. לפני תחילת הבנייה הועתקו ממקומם קברים עתיקים שהיוו את סלע המחלוקת. למרות זאת, סבורים באשקלון כי יש עדיין גורמים המתנגדים להקמת האגף החדש, והם פועלים למנוע אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully