וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל החום: שיא של כל הזמנים בצריכת החשמל

18.8.2010 / 18:02

צריכת החשמל בישראל הגיעה אחר הצהריים לשיא חדש של 11,200 מגה-ואט. עומס החום והביקוש הגבוה לחשמל צפויים להימשך גם בימים הקרובים

תאגיד כאן

(הערוץ הראשון)

שיא בצריכת החשמל נשבר בצהריים (רביעי). כך נמסר מחברת החשמל. סמוך לשעה 15:00 נרשם שיא של כל הזמנים - 11,200 מגה-ואט. חברת החשמל סיפקה למשק החשמל כ- 10,720 מגוואט, יצרנים פרטיים סיפקו 380 מגה-ואט, ולקוחות נוספים שבהסכם סיפקו 100 מגה-ואט.

על פי התחזיות, גל החום יימשך עד סוף השבוע וגם במהלך השבוע הבא. מחברת החשמל נמסר כי בכוונתה לעקוב בדריכות אחר עומסי החום הצפויים. כמו כן, מדגישים בחברה כי היענות הציבור לבקשתם להשתמש במכשירים הצורכים חשמל רב בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב, היא שעזרה לחברה לספק את הביקוש האדיר לחשמל.

בחברת החשמל מבקשים להמשיך ולהיענות לבקשה זו. מדובר, בין היתר, במדיח-כלים, מכונת כביסה, תנור אפייה, כיריים חשמליים, דוד חשמלי, שואב אבק וכדומה. את המזגן מומלץ לכוון כך שהטמפרטורה בחדר תהיה כ-25 מעלות.

מחר צפוי מזג האוויר להיות שרבי בהרים ובפנים הארץ והביל ברצועת החוף. כמו כן, תורגש הכבדה בעומס החום. ביום שישי לא יחול שינוי במזג האוויר, והקלה בעומס החום תורגש רק ביום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully