וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהנדס קבע: הילד התחשמל בבריכה בגלל רשלנות

קובי מנדל

18.8.2010 / 14:08

במסגרת חקירת התחשמלותו של הילד איתי פרויים בבריכה בקריית מוצקין, מצא מהנדס חשמל כי המקרה אירע כתוצאה מרשלנות בהתקנת מתקן בבריכה. במשטרה מעריכים: כתב אישום בקרוב

ממצאי חקירת התחשמלותו של הילד איתי פרויים בן ה-5 וחצי שעדיין מאושפז בבית החולים במצב קשה מאוד וללא הכרה, מעלים חשד כבד לרשלנות של בעלי המקום. פרויים התחשמל כתוצאה מכשל בהתקנת ואחזקת "מתקן הפטריה", שהתיז מים לבריכת הפעוטות שבו רחץ הילד.

מפקד תחנת זבולון, ניצב משנה בני אבליה מסר לוואלה! חדשות כי "היום התקבלו ממצאי מהנדס חשמל אשר בדק את המתקן ומסר את הדו"ח שלו לתחנת זבולון. בעקבות ממצאים אלו יזומנו האחראים על קאנטרי "גלי גיל" בקריית מוצקין לחקירה נוספת שבה יאומתו עם ממצאי החקירה". נצ"מ אבליה הוסיף כי תיק החקירה יועבר בסיומה לפרקליטות מחוז חיפה בכדי לגבש כתב אישום.

אריק פרוים אביו של איתי אמר לוואלה! חדשות כי "מחדלים כאלה ברגע שיתבררו כנכונים – מי שצריך לתת את הדין יתן אותו מלמעלה עד למטה. אני קורא לכל ההורים בישראל – שמרו על ילדיכם". עו"ד טומי נטשי מחיפה המייצג את גבי בן גלים בעל הקאנטרי מסר כי "אנו מביעים צער על שאירע ומתפללים לשלום הילד. באשר לממצאים – ביקשנו מהמשטרה שיהיה נוכח מומחה מטעמנו בבדיקה אך זו סירבה ולכן לא נוכל להתייחס לטענות".

"אין שום קשר לכשל כזה או אחר", טען לפני יומיים עו"ד תומר נווה, המייצג את גבי בן גלים, בעלי הקאנטרי "גלי גיל". עו"ד נווה הוסיף כי "מסרנו את עמדתנו במשטרה ואנו מוכנים לכל בקרה ולכל פיקוח. אין לנו מושג מה באמת אירע". פרויים נפגע לאחר שהתחשמל וטבע בבריכת השחייה. מתרחצים שהיו במקום משו אותו מן המים והזעיקו את צוותי מגן דוד אדום.

  • עוד באותו נושא:
  • התחשמלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully