וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתם הדם על הינומת הכלה הוביל לשודד הטבעות

18.8.2010 / 11:47

בני זוג מנתניה הצטלמו לאלבום חתונתם כשעתיים לפני האירוע. במהלך הצילומים פרץ שודד לרכבם וגנב ממנו טבעות, כרטיסי אשראי ואפילו את הכתובה. כתם דם שהותיר אחריו הפורץ, הוביל ללכידתו

תושב נתניה בן 49 נעצר אתמול (שלישי) בחשד שפרץ לרכבם של בני זוג שעמדו להתחתן וגנב ממנו טבעות, כרטיסי אשראי, מחשב נייד ואפילו את הכתובה. החשוד מוכר למשטרה מתחום עבירות הרכוש והוא יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בנתניה.

המקרה אירע בחודש ינואר השנה, עת יצאו בני הזוג, כשעתיים לפני חתונתם, להצטלם במצוק חוף נתניה. בעודם מצטלמים כמיטב המסורת, פרץ השודד את תא המטען של רכבם ושדד ממנו את תכולתו. "במהלך הצילומים הגיע השודד והוציא מתא המטען את הטבעות, את הכתובה ועוד", סיפר החתן לוואלה! חדשות, "הוא נפצע והותיר כתם דם על ההינומה". בני הזוג, ששבו לרכב וגילו כי נשדדו, הזעיקו מיד את המשטרה.

רס"ר איגור שלפמן, חוקר בתחנת נתניה, סיפר כי המשטרה ערכה פעולות חקירה מורכבות כולל בדיקות מעבדה, שהובילו בסופו של דבר לחשוד. החתונה אומנם נפתחה באיחור קל אך התקיימה כסדרה. החתן סיפר כי "היינו צריכים לדאוג להכל מחדש, קנינו טבעות חדשות עוד לפני החתונה, שלחנו את הרב להביא כתובה חדשה. המצב לא נעים, שעתיים לפני היום המאושר בחייך. החתונה התחילה באיחור אבל היה שמח".

עדכון ראשון: 10:47

  • עוד באותו נושא:
  • שוד
  • חתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully