וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס את חברתו וניסה לגרום לה להפיל

גלעד גרוסמן

18.8.2010 / 10:19

כתב אישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בנצרת, מגולל כיצד צעיר מהצפון התעלל בחברתו, היכה אותה, איים עליו ואנס אותה. הצעיר אף ניסה לגרום לצעירה להפיל את עוברה לאחר שזו נכנסה להריון

לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד גבר בן 21, תושב אחד הכפרים הערביים הסמוכים לנצרת, בגין אונס, ביצוע מעשה סדום ותקיפה של בת זוגו. מכתב האישום עולה, כי המעשים התרחשו במשך כשנה, מאז שהיתה הנערה בת 16.5 בלבד.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין שלוה לוין מפרקליטות מחוז צפון, השניים הכירו לפני כשנה והפכו לבני זוג. כמה חודשים לאחר מכן החל הנאשם להשתלט על חייה של הנערה. הוא אסר עליה לצאת מהבית ללא רשותו, ואפילו אם רצתה לצאת להשליך זבל, היה עליה להתקשר אליו ולקבל את רשותו. בנוסף, הוא ניתק את המתלוננת מכל חבריה, אסר עליה אפילו לשוחח עמם באינטרנט, והוא היה המחליט הבלעדי בשאלה מה מותר ומה אסור לה לעשות.

עוד נטען, כי בשלב מסוים הרתה הנערה. כשנודע הדבר לנאשם, הוא דרש ממנה לבצע הפלה "עוד היום". כאשר המתלוננת התווכחה עמו, הוא אחז בידיה והצמידה אל הקיר. אמה של המתלוננת נכנסה לחדר והדפה אותו. לאחר מכן, כאשר שהו השניים בביתו של הנאשם, הוא כעס עליה על כך שברחה זמן קצר קודם לכן מהבית, ואז הוא היכה אותה, בעט בראשה ובבטנה, עלה על בטנה וקפץ עליה פעמים רבות, תוך שהוא מאיים על המתלוננת כי לא יחכה עד ההפלה אלא יעשה לה הפלה טבעית. בסופו של דבר ביצעה המתלוננת הפסקת הריון בבית החולים.

מסכת ההתעללויות נמשכה

אולם, גם לאחר מכן נמשכה מסכת ההתעללויות, והנאשם הכה את הנערה מספר פעמים נוספות. לפני שבועיים שוחרר הנאשם ממעצר שבו היה נתון, ואז התקשר אל חברתה של הנערה, שהיתה בעבר בת זוגו של הנאשם. הוא הבין במהלך השיחה שהשתיים נמצאות יחד, ודרש להיפגש עמן. השתיים הגיעו לכפרו של הנאשם יחד עם אדם נוסף, שהוריד את השלושה בחורשה. אז, לפי כתב האישום, החל הנאשם לרדוף אחר שתי הנערות והכה אותן.

באותו הלילה שוחחו הנאשם והנערה, ואז היא קיללה אותו לאחר שגילתה שיש לו בנות זוג נוספות. בתגובה איים הנאשם על המתלוננת ואר לה כי עדיף שתברח מהבית שכן אם הוא יתפוס אותה הוא יהרוג אותה. המתלוננת הלכה לישון, אך בפחדה מפני הנאשם, הניחה סכין ליד מיטתה. אולם גם זה לא עזר. לטענת הפרקליטות הוא הגיע לביתה וביצע בה עבירות מין תוך שהוא מצלם את מעשיו במצלמת הטלפון הנייד שלו. לאחר מכן אילץ אותה לראות את הצילום ואיים להפיצו. בעקבות הדברים האלה ניגשה הצעירה להתלונן נגדו במשטרה, אולם הוא ניסה למנוע זאת, אולם אמה התערבה.

"במעשיו בעל הנאשם את המתלוננת שלא בהסכמתה ואף ביצע בה מעשה סדום וזאת בנסיבות מחמירות המתבטאות באיום בסכין שהנו נשק קר, באלימות ותוך התעללות שהתבטאה בצילום המעשים אגב הפיכת המתלוננת לכלי בידיו או לשחקנית בסרט פורנוגרפי בעל כרחה", נכתב בכתב האישום.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "קיים חשש סביר שאם ישוחרר המשיב ממעצרו, הוא יעשה כל שלאל ידו כדי לגרום לכך שהמתלוננת ועדות התביעה הנוספות – אמה של המתלוננת וחברתה, לא יעידו כנגדו. המתלוננת נתונה בפחד עז מפני המשיב ורק מעצרו עד לתום ההליכים יש בו כדי להבטיח כי המתלוננת תוכל להמשיך את חייה בבטחה ואף תוכל לאגור כוחות נפש כדי להעיד כנגדו בבית המשפט", נכתב בבקשת המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully