וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי בב"ש: "הרוצח נכנס, ירה בזוג והלך"

רמי שני

18.8.2010 / 10:07

גבר ואישה בשנות ה-20 לחייהם נמצאו ללא רוח חיים בדירה בבאר שבע כשעל גופותיהם סימני ירי. המשטרה חושדת כי היורה, שהיה מסוכסך עם הצעיר, ירה גם בבת זוגו כדי שלא תוכל לזהותו

חשד לרצח כפול בבאר שבע: משה אבייב בן 24 ו-ורוניקה קור בת 18, תושבי העיר, נמצאו הלילה (רביעי) ללא רוח חיים בבית הוריו של הגבר ברחוב מנחם אבידום בשכונת נחל בקע בבאר שבע. על פי דיווחים, בטרם מציאת הגופות, נשמעו יריות בדירה ובמשטרה חושדים כי השניים נרצחו על רקע סכסוך בין הצעיר לרוצח. צוות של מגן דוד אדום, שהוזעק למקום, גילה את שני הצעירים ללא רוח חיים ועל גופותיהם סימני ירי וקבע את מותם. המשטרה הוציאה צו איסור פרסום על פרטי החקירה.

אחת ההערכות היא שהרוצח נכנס לבית אחרי שווידא שהצעיר שוהה בדירה, בשיחה טלפונית ביניהם. לזירת האירוע הגיעו כוחות משטרה, שכנים רבים וכן בני משפחה של השניים. החוקרים החלו לבדוק מניעים אפשריים לירי. השכנים סיפרו כי השניים, עולים מחבר המדינות לשעבר, לא היו נשואים.

ויקי, בן דודו של הצעיר, סיפר כי ההורים ובנם עלו מקווקז לפני כ-20 שנה. "ישנתי אצלם בבית, בשלב מסוים נכנס מישהו שהיה מסוכסך איתם. הם ישבו על ספה בחדר שלו והוא ירה בשניהם והלך. ההורים הזעיקו מהר את מגן דוד אדום. אני לא יודע בדיוק על רקע מה זה קרה. נכנסתי אליהם לחדר וראיתי אותו מחרחר", סיפר בן הדוד. "הוא הפסיק לנשום ואחר כך מגן דוד אדום שהגיע קבע את מותם".

"ניסינו להציל אותו", סיפרה לוואלה! חדשות הפראמדיק שרי מלצר, "הוא היה עוד בחיים כשהגענו, אבל נאלצנו בסופו של דבר לקבוע את מותו". לדבריה, הם נפגעו ממספר קליעים בגופם ואיבדו דם רב, עד להגעתם למקום. למשטרה אין עדיין חשוד בביצוע הרצח. ככל הידוע, סמוך לשעה שלוש לפנות בוקר נכנס ככל הנראה האיש בעת שהשניים ישבו על הספה בחדרו של הצעיר.

לפי אחת ההערכות הראשוניות של המשטרה, הרוצח ירה בגבר תחילה וככל הנראה, כדי שלא תהיה עדות לגבי זהותו, המשיך וירה בצעירה ונמלט מהמקום. "אנחנו בודקים מספר כיווני חקירה ונשקיע בכך את מירב המאמצים", סיפר מפקד תחנת משטרת באר שבע, סגן ניצב יוסי כהן, "אין חשד עיקרי שאנחנו מכוונים אליו והחקירה ממש בתחילתה. החשד הוא שמדובר ברצח ובתום איסוף הממצאים נמשיך לחקור כדי להגיע לתוצאות".

עדכון ראשון - 4:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully