וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: יצר חוב מדומה לשוטר שרשם לו דו"ח תנועה

קובי מנדל

17.8.2010 / 9:15

תושב עוספייה, עובד באגף הגבייה של רשות השידור, נעצר בחשד שיצר חוב מדומה לשוטר תנועה, כנקמה על דו"ח שנרשם לחובתו. החשוד מכחיש את המיוחס לו

גובה חובות מטעם רשות השידור, תושב עוספיה בן 41, נעצר הבוקר (שלישי) בחשד שיצר חוב מדומה של אלפי שקלים לשוטר במשטרת התנועה הארצית, כדי לנקום בו על שזה רשם לו דו"ח על עבירת תנועה בשבוע שעבר באזור השרון.

ביום רביעי שעבר עצר השוטר את החשוד בעקבות עבירת תנועה שביצע. עם מעצרו, טלפן החשוד לקצין משטרה בכיר, מסר את מכשיר הטלפון לשוטר, במטרה לגרום לו לבטל את הדו"ח, אך זה כבר היה מאוחר מדי, מכיוון שהדו"ח היה בשלבי רישום. בעקבות זאת איים הגובה על השוטר ואמר: "חכה חכה, תראה מה יקרה לך".

כעבור כארבעים דקות, קיבל השוטר טלפון מאשתו, שסיפרה כי נציג מאגף הגבייה התקשר והודיע לה שהיא חייבת לרשות השידור סכומי כסף. הוא גם מסר את שמו ורמז לה שהדבר קשור לתפקידו של בעלה במשטרה. השוטר ואשתו הגישו תלונה בנושא, והחקירה הועברה לתחנת משטרת חיפה.

בחקירת המשטרה התברר שהחשוד פנה לעובד באמצעות מחשב של הרשות וביקש ממנו לרשום חוב לשוטר משנת 2003, אך הדבר לא התאפשר מכיוון שאז הוא גר בבית אמו. לפיכך, נרשם לו חוב משנת 2006. מפקדת תחנת חיפה, נצ"מ אהובה תומר, מסרה לוואלה! חדשות כי בפרשה נחקרו מעורבים נוספים.

למחרת היום כינס האחראי על הגובים את אנשיו ובין היתר ציין כי אחד מהם קיבל דו"ח על עבירת תנועה וביקש מהם לנהוג בכבישים על פי החוק. החשוד עצמו אמר באותו כינוס: "אני כבר סידרתי את השוטר". הבוקר הוא נעצר בביתו בעוספייה, ובחקירתו הכחיש את החשדות נגדו. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully