וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסיף להיות קשה מצב הילד שהתחשמל בבריכה

קובי מנדל, מערכת וואלה! חדשות

17.8.2010 / 8:41

מצבו של איתי פרויים בן ה-5 וחצי, שהתחשמל אתמול בבריכת שחייה בקריית מוצקין, מוסיף להיות קשה. פרוים מאושפז כשהוא ללא הכרה ומונשם, ועדיין נשקפת סכנה לחייו

תאגיד כאן

מוסיף להיות קשה ויציב מצבו של איתי פרויים בן ה-5 וחצי מקריית חיים, שהתחשמל אתמול (שני) בבריכת שחייה בקריית מוצקין. פרויים מאושפז כשהוא ללא הכרה ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בביה"ח רמב"ם בחיפה. רופאיו מסרו שמערכות גופו יציבות ופועלת, אך עדיין נשקפת סכנה לחייו.

אתמול טען עו"ד תומר נווה, המייצג את גבי בן גלים, בעלי הקאנטרי "גלי גיל" בקריית מוצקין, כי "אין שום קשר לכשל כזה או אחר".עו"ד נווה אמר כי "מסרנו את עמדתנו במשטרה ואנו מוכנים לכל בקרה ולכל פיקוח. אין לנו מושג מה באמת אירע".

אביו של הילד, אריה, סיפר כי אתמול הייתה הפעם הראשונה שבני המשפחה הגיעו לקאנטרי "גלי גיל". לדבריו "איתי היה מאוד נרגש וקודם לאירוע שחינו יחד והוא ביקש ממני לשמור עליו היטב". האב פנה להורים ואמר "תשגיחו על הילדים שלנו, המוות אורב בכל מקום".

פרויים נפגע לאחר שככל הנראה התחשמל וטבע בבריכת שחייה בקאנטרי קלאב "גלי גיל" בקריית מוצקין, ופונה לבית החולים רמב"ם במצב קשה כאשר הוא מונשם, מחוסר הכרה ובעל דופק עצמוני. מתרחצים שהיו במקום משו אותו מן המים והזעיקו את צוותי מגן דוד אדום. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי פרויים התחשמל ככל הנראה בשל כשל חשמלי בחיבור "פטרייה" המתיזה מים לבריכת הפעוטות. החוקרים בודקים אם הילד נגע בכבל המזין את ה"פטרייה" בחשמל במקום בו החיבור היה רופף.

אישה שרחצה בבריכה, סיפרה כי עוד לפני המקרה, חברותיה יצאו מהמים לאחר שטענו כי הרגישו זרם חשמלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully