וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בכיר בחקירה: "מסמך גלנט מזויף"

איילה חננאל

17.8.2010 / 0:07

הערוץ הראשון דיווח מפי גורם בכיר בחקירת "מסמך גלנט", כי מדובר בפברוק. עוד צוין בדיווח כי למשטרה "תמונה ברורה של מי הטובים ומי הרעים". תוצאות הפוליגרף של אייל ארד מעידות כי ככל הנראה הוא לא זה שכתב את המסמך

התפתחות בחקירת פרשת "מסמך גלנט": גורם בכיר המצוי בענייני חקירת המסמך סיפר אמש (שני) כי המסמך מזויף, כך פורסם במהדורת "מבט" בערוץ הראשון. לפי הפרסום, הלוגו של משרדו של ארד - אשר מופיע על המסמך - שימש את המזייפים. עוד נאמר בדיווח, כי כעת הצטמצמו החשדות נגד אנשי משרדו של אייל ארד, "ארד תקשורת", ומתגברים המאמצים לגלות מי זייף את המסמך.

עוד דווח, כי במשטרה התגבשה תמונה ברורה של "מי הטובים ומי הרעים" בכל הקשור למסמך, וכי כעת מבקשים לבדוק מי אחראי לזיוף וכיצד הגיע המסמך למפיץ שלו לתקשורת.

בתוך כך, אייל ארד וליאור חורב, בעלי משרד הפרסום "ארד תקשורת", עברו בדיקת פוליגרף במסגרת חקירת המשטרה הנוגעת ל"מסמך גלנט". מתוצאות הבדיקה נראה כי השניים לא כתבו בפועל את המסמך, אולם גורמים במשטרה מציינים כי עדיין לא ברור אם יש להם קשר למסמך או לא. אייל ארד מסרב לאשר או להכחיש מהלכי חקירה.

הבוקר ביקשה חברת החדשות של ערוץ 2 מבית המשפט המחוזי בפתח תקווה לבטל את הצו המורה לה להעביר לידי המשטרה את "מסמך גלנט". בתגובה שהגישה חברת החדשות להודעת המשטרה מאתמול, לפיה אין לה צורך במסמך בשלב זה, נכתב כי בעקבות הדברים "הכף נוטה בבירור לטובת הבטחת החיסיון העיתונאי".

אתמול פנתה הפרקליטות לשופט בית המשפט המחוזי בפ"ת, אברהם טל, והודיעה לבית המשפט כי המשטרה אינה זקוקה בשלב הזה ל"מסמך גלנט" ומעריכה כי בדיקתו תידרש רק לשם השלמת החקירה, אולם היא מקווה שהמחלוקת בנושא עם חברת החדשות תתייתר בשל "התפתחויות בחקירה המאפשרות את התקדמותה, בשלב זה, בכיוונים אחרים".

עדכון ראשון: 23:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully