וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה לפרס: אמנים חגגו 87 לנשיא המדינה

גיל סימה

17.8.2010 / 0:03

בתיאטרון הקאמרי נערך מופע מיוחד כמחווה לנשיא שמעון פרס, לרגל יום הולדתו ה-87. המופע התבסס על תחנות בחייו של הנשיא ושל מדינת ישראל. בין האמנים שהשתתפו באירוע: אייל גולן וירדנה ארזי

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכת וידאו: עידן גוראל)

מופע מיוחד נערך אמש (שני) בתיאטרון הקאמרי כמחווה לנשיא שמעון פרס, לרגל יום הולדתו ה-87. המופע התבסס על תחנות בחייו של הנשיא ושל מדינת ישראל.

ואולם, גם בערב שכולו חיוכים, פרס התעקש להזכיר את ענייני השעה שעל סדר היום הציבור: "זוהי שעת מבחן", אמר, "ואני חושב שההכרעה תיפול בקרוב. יש צירוף נסיבות שמחייבות שעה זו ואם נעבור את הגבעה הזו ישראל תוכל להיות אור לגויים, כשהשלום יהיה השינוי המכריע בחיינו. זה הכול תלוי בנו, באמונתנו וביכולת שלנו לשלם את המחיר - כי כדאי לשלם אותו".

את רשימת המוזמנים המכובדת שהגיעה לאולם הרכיבו בין השאר שר הביטחון אהוד ברק והרמטכ"ל גבי אשכנזי. היתה זו הופעתם הפומבית המשותפת הראשונה של השניים מאז תחילת "פרשת גלנט". בתחילת הערב נאם הסופר עמוס עוז וכינה את פרס כ"נציב הדורות הבאים וכמי שניחן בשילוב הבן גוריוני". את המופע האומנותי פתחה הזמרת ריקי גל, שקראה: "שמעון, תעשה לי ילד".

משעלה לבמה, הסביר פרס את אהבתו העצומה לישראל: "זו ארץ שבה לכל אחד אכפת. גם מגילי, אני יכול לומר לכם שלא רע לי, אפשר להיות אופטימי וליהנות מהדברים האמיתיים בחיים. זו גדולתו של עמנו". קודם לכן נזכר פרס בביטוי שדבק בו בעברו הפוליטי. "אני מאמין שהאדם צריך לחצות מדבריות בתנאי שיש לו לאן לחתור, שיהיה חתרן בלתי נלאה וזה לא רע להיות כזה", אמר בנימה של צחוק מול הנוכחים באולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully