וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי תקרית הירי: 2 קסאמים באשכול

רמי שני, יהושע בריינר וניר יהב

17.8.2010 / 0:07

כמה שעות לאחר תקרית הירי בדרום רצועת עזה, שבה נפצע חייל צה"ל באורח קל וחמוש פלסטיני נהרג, נורו שתי רקטות קסאם לעבר המועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק

דובר צה"ל מסר אמש (שני) כי החמוש הפלסטיני שנהרג בתקרית הירי בדרום רצועת עזה הוא באסם דע'מה, תושב עבסאן. בצה"ל טוענים כי ההרוג היה פעיל שטח בולט בג'יהאד האיסלמי, אשר נטל חלק בחילופי האש ב-26 במרץ, במהלכם נהרגו רב-סרן אלירז פרץ וסמל-ראשון אילן סביאטקובסקי.

ככל הנראה בתגובה לתקרית ירו הפלסטינים אמש שתי רקטות קסאם. הרקטות נפלו בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

במהלך חילופי הירי עם חמושים פלסטינים, שאירעו בטרם ירי הקסאמים, נפצע חייל צה"ל באורח קל. מצה"ל נמסר כי החייל, לוחם בשיריון, נפצע מפגיעת רסיסים בפניו כתוצאה מהירי לעבר הכוח. הפצוע הינו מפקד טנק והוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

עוד נמסר כי בתקרית סיכל הכוח הנחת מטען על גבול גדר המערכת. כמו כן צה"ל מסר כי כוח של גבעתי שהיה במקום פתח באש לעבר מניחי המטען. כתוצאה מכך נהרג אחד הפלסטינים החמושים. לפי צה"ל, הפלסטינים השיבו באש לעבר הכוח, וכתוצאה מכך נפגע החייל. בצה"ל מוסיפים כי "מתחילת השנה בוצעו 35 ניסיונות להניח מטענים על גדר המערכת".

עדכון ראשון: 20:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully