וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ח"כ א-סנע מחרים ארוחה שאליה לא הוזמן?

ניר יהב ואופק עיני

16.8.2010 / 20:54

ח"כ טאלב א-סנע (רע"מ-תע"ל) הודיע כי החליט להחרים את ארוחת שבירת צום הרמדאן בבית הנשיא במחאה על "הרדיפה אחר מנהיגי המגזר". אולם, בבית הנשיא אומרים כי א-סנע כלל לא הוזמן לארוחה

האם ח"כ טאלב א-סנע (רע"מ-תע"ל) הזמין עצמו לארוחת שבירת צום הרמדאן בבית הנשיא והחליט להחרים את ההזמנה? מחר (שלישי) צפויה להיערך במשכן הנשיא שמעון פרס, ארוחת שבירת צום הרמדאן המסורתית המכונה "איפטאר". לפני הארוחה, הודיע ח"כ א-סנע, כי הוחלט להחרים את הארוחה בבית הנשיא. הבעיה: במשכן הנשיא טוענים כי א-סנע כלל לא הוזמן לארוחה.

א-סנע הודיע כי יחרים את הארוחה בעקבות "שתיקתו הרועמת" של הנשיא על רקע הריסות הבתים והרדיפות אחר מנהיגי המגזר הערבי. "לא ייתכן שנרקוד על הדם ועל הריסות בתינו אצל הנשיא", אמר ח"כ א-סנע. "אנחנו נהיה בארוחת שבירת הצום ביישוב אל-עראקיב בהשתתפות חברי הכנסת הערבים".

ואולם, מבירור עם משכן הנשיא, עולה כי א-סנע כמו חברי כנסת ערבים נוספים כלל לא הוזמנו לארוחה. דוברת הנשיא איילת פריש אמרה כי "חברי הכנסת הערבים לא הוזמנו, מלבד אלו שהיו בעבר סגני יו"ר הכנסת – אחמד טיבי וראלב מג'אדלה. ח"כ טיבי הודיע שלא יוכל להגיע כי הוא שוהה בחו"ל, וח"כ מג'אדלה אישר את הגעתו". במשכן תהו על סיבת ההודעה של ח"כ א-סנע.

בארוחה צפויים לקחת חלק אימאמים בכירים, קאדים, שגרירים, אנשי עסקים, רופאים, אנשי אקדמיה וראשי רשויות ערבים. בין המשתתפים יהיו גם השר לענייני מיעוטים פרופ' אבישי ברוורמן, סגן יו"ר הכנסת ראלב מג'אדלה ושגריר מצרים בישראל יאסר רידא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully