וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד הבעלים: "אין קשר בין ההתחשמלות לכשל"

קובי מנדל, מערכת וואלה! חדשות

16.8.2010 / 17:41

פרקליטו של בעלי הקאנטרי בקריית מוצקין, בו התחשמל הילד איתי פרויים בן ה-5, מתנער מאחריות. "אין לנו מושג מה באמת אירע". אביו של הילד שנפגע קשה: "שחינו יחד והוא ביקש ממני לשמור עליו היטב"

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

"אין שום קשר לכשל כזה או אחר", כך טען היום (שני) עו"ד תומר נווה, המייצג את גבי בן גלים, בעלי הקאנטרי "גלי גיל" בקריית מוצקין, שבו התחשמל הילד איתי פרויים בן ה-5. כתוצאה מההתחשמלות בבריכת הקאנטרי נפגע איתי באורח קשה והובהל לקבלת טיפול בבית חולים רמב"ם בחיפה. עו"ד נווה אמר כי "מסרנו את עמדתנו במשטרה ואנו מוכנים לכל בקרה ולכל פיקוח. אין לנו מושג מה באמת אירע".

אביו של הילד, אריה, סיפר כי היום זו הפעם הראשונה שבני המשפחה הגיעו לקאנטרי "גלי גיל". לדבריו "הבן היה מאוד נרגש וקודם לאירוע שחינו יחד והוא ביקש ממני לשמור עליו היטב". האב פנה להורים ואמר "תשגיחו על הילדים שלנו, המוות אורב בכל מקום".

פרויים נפגע בצהריים לאחר שככל הנראה התחשמל וטבע בבריכת שחייה בקאנטרי קלאב "גלי גיל" בקריית מוצקין, ופונה לבית החולים רמב"ם במצב קשה כאשר הוא מונשם, מחוסר הכרה ובעל דופק עצמוני. מתרחצים שהיו במקום משו אותו מן המים והזעיקו את צוותי מגן דוד אדום. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי פרויים התחשמל ככל הנראה בשל כשל חשמלי בחיבור "פטרייה" המתיזה מים לבריכת הפעוטות. החוקרים בודקים אם הילד נגע בכבל המזין את ה"פטרייה" בחשמל במקום בו החיבור היה רופף.

אישה שרחצה בבריכה, סיפרה כי עוד לפני המקרה, חברותיה יצאו מהמים לאחר שטענו כי הרגישו זרם חשמלי.

פראמדיק מד"א, ארז גלר, מסר לוואלה! חדשות כי הילד נמצא שוכב על רצפת הבריכה, וילדים שיצאו בבהלה הזעיקו את אבא שלו. במקום היתה אחות שנקלעה למקום והיא החלה לבצע בו פעולות החייאה. למרבה המזל, צוות מד"א שהוזעק הגיע במהירות רבה שכן מטה מדא נמצא מעבר לכביש. הוא מסר עוד כי הילד נמצא כאשר הוא בדום לב מוחלט. גלר ביצע בו החייאה ממושכת ומלאה עד שחזרו לו הדופק ולחץ הדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully