וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל זיהום: הבילוי בבריכה הסתיים באשפוז

אריאל נוי

16.8.2010 / 17:04

ארבעה בני אדם אושפזו בבית החולים איכילוב בתל אביב לאחר שהתרחצו בבריכה מזוהמת בכלור בקאנטרי "נווה אביבים" בצפון העיר. אחד המאושפזים: "שחיתי בתוך ענן של בועות"

ארבעה בני אדם אושפזו אתמול (ראשון) לאחר שהתרחצו בבריכה בקאנטרי "נווה אביבים" בצפון תל אביב בעקבות זיהום חמור של כלור. שניים מתוך הארבעה, שאושפזו בבית החולים איכילוב בעיר, שוחררו כבר לביתם, ושניים נוספים עדיין מאושפזים במצב בינוני.

ד"ר פיני הלפרן, מנהל חדר המיון באיכילוב, סיפר לוואלה! חדשות, כי "אתמול הגיעו ארבעה נפגעים ששאפו כלור בבריכה עם סימנים של קוצר נשימה, שיעול, צריבה בחזה, צריבה בעיניים וגם צריבה בעור. אילו הם הסימנים של מי ששותה כלור". אחד המאושפזים סיפר כי "שחיתי בתוך ענן של בועות. רק אחר כך הבנתי שזה כלור".

"ישראל היא אחת המדינות הגרועות בעולם בכל מה שקשור לתקלות בבריכות", הבהיר ד"ר הלפרן. לדבריו, "מדי שנה אנחנו מקבלים עשרות מקרים והפעם זה נגמר בנס".

שורה של ליקויים גרמו לזיהום

צוות מלשכת הבריאות שחקר את האירוע, קבע כי מפעיל הבריכה לא אסר את הרחצה בבריכה, אף על פי שהתגלתה תקלה במערכות הטכניות של המתקן. עוד טוען הצוות, כי מפעיל הבריכה ניסה לטפל במערכות המים בין השאר באמצעות הוספת חומר חיטוי "באופן ידני ולא מבוקר". לפיכך, קבע הצוות כי "פעילות זו גרמה לעליית ריכוזי הכלור בבריכה בעת שהות רוחצים בה". לפיכך הטיל הצוות דרישות נוספות על מפעיל הבריכה על מנת לוודא מניעת הישנות האירוע. לאחר השבתת פעילות בת יממה ובדיקת המתקנים, הוחלט לפתוח את הבריכה לקהל הרחב.

קאנטרי "נווה אביבים" שפועל מזה 35 שנים, עבר באחרונה רענון וחידוש והוא משרת בעיקר את תושבי האזור וסטודנטים מאוניברסיטת ת"א הסמוכה. מנהל הקאנטרי, צביקה חוני, מסר בתגובה לאירוע כי "משרד הבריאות מיד סגר לנו את המקום אתמול והיום בבוקר הוא נפתח. זה נגרם כתוצאה מכך שהמערכות של הבריכה קרסו וזה גרם להרעלת כלור" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully