וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי שקלים

א.ב. דן

16.8.2010 / 10:02

מדור החיסכון השבועי פוגש את שז, שמאמינה שאפשר לספר את הכלב בעצמכם ולעשות לו יום פינוקים בבית. אז מה אם זה יוצא קצת עקום

הקיץ בעיצומו, וההליכה לים או לבריכה אינה דבר של מה בכך, במיוחד אם מרגישים הכרס או ה"צמיגים" מבצבצים החוצה בזכות לבוש מינימאלי. שז, משוררת וסופרת, כלת פרס ראש הממשלה ליצירה ע"ש לוי אשכול לשנת 2007, מטפלת במופי, טרייר מעורב בן 12 וחצי ומציעה דרך מקורית לדיאטה – "סדנה לירידה במשקל באמצעות כתיבה..."

נהייתי רעב, מה הולך בסדנה?

"בסדנה, אנחנו עובדים הרבה על המקומות הרגשיים שעומדים מאחרי אכילת היתר. איך כעס מודחק? איך זה שאני מרצה אחרים? איך חרדות מודחקות? ואיך כל הדברים האלה גורמים לי לאכילת יתר."

ואחרי, רצים לקנות בגד ים?

"אני לא חושבת שהעניין של הביקיני, כמו העניין של להרגיש שאני שולטת באוכל ולא האוכל שולט בי. יש בעיה של אכילת יתר שמחפה על בעיות רגשיות. בגלל שבסדנה הטקסטים שנוצרים, 'לא מחייבים' מבחינה ספרותית, אז המשתתפות נפתחו וכתבו טקסטים נפלאים. מה שמלמד, על כוחו של הצנזור הפנימי- והציפיות העצמיות למושלמות שחוסמות אותנו."

הטיפ של שז – ספרו את הכלב בעצמכם (ותשאירו פונפון)!

"אני מספרת אותו במספריים פשוטים, בעיקר בגלל שהוא לא אוהב להרגיש את המכונה, אבל גם כדי לחסוך."

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ממש פרי-סטייל. את לא חוששת לפספס?

"חוששת (צוחקת), בכל אופן זה פחות מסוכן מאשר מכונה. הוא מאוד רגוע, מאוד בוטח בי, יושב בשקט. אני נותנת לו בשר באמצע. הוא שמח מהתספורת, כי הוא יודע שזה יום של פינוקים. רק בכפות הרגליים, הוא קצת נלחץ."

יש לך אפשרויות מיוחדות של תספורת?

"ממש לא (צוחקת) רק לקצר לו וזהו. וגם לפעמים יוצאות קצת פשלות, חלק קצר, חלק ארוך, יש קצת קרחות, אבל הוא כל כך יפה שזה לא משנה. מה שחשוב נורא- לא לגזור לו את כל הזנב. כי הזנב- זה הדגל שלו. צריך להשאיר לו איזה פונפון לפחות, שהוא יוכל להיות גאה בו."

  • עוד באותו נושא:
  • חי שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully