וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: סימם שלושת ילדיו ודקר אותם 153 פעמים

16.8.2010 / 13:29

כתב אישום הוגש נגד איתי בן דרור בגין רצח שלושת ילדיו בנתניה. לפי המתואר בו, בן דרור ארגן "יום כיף" לילדים שבסופו סימם ורצח אותם בעשרות דקירות סכין. כשהוא הוכנס לאולם ביהמ"ש, גרושתו ואחותה השמיעו הקלטה של הילדים שרים

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכת וידיאו: יאיר דניאל)

כתב אישום הוגש הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה נגד איתי בן דרור בגין רצח שלושת ילדיו לפני כחודש בנתניה. על פי כתב האישום, המניע לרצח היה נקמה באשתו. על כן הוא ביצע את המעשה, כך נטען, ביום הולדתה.

עם כניסתו של בן דרור לאולם בבית המשפט היום, צעקה לעברו גרושתו לילך: "תסתכל לעברי רוצח" ואחותה השמיעה לבן דרור הקלטה של הילדים שרים. בן דרור לא הגיב ונשאר לשבת כשראשו בין ידיו.

מכתב האישום עולה, כי בתחילת חודש יולי רכש בן דרור סכין חדה באורך של 18 סנטימטרים וכן סכין נוספת באורך של 13 סנטימטרים והסתיר אותן מעל מקרר הדירה. כמו כן, רכש בן דרור נייר דבק רחב. עוד עולה מכתב האישום כי הוא אגר כמות גדולה של כדורי הרגעה מסוג קלונקס וכדורי שינה מסוג בונדורמין וכן רכש משקאות אלכוהוליים, שישמשו אותו לניסיון ההתאבדות לאחר ביצוע הרצח.

עוד נטען בכתב האישום, כי בן דרור תכנן לילדים "יום כיף" ביום הרצח. יום הכיף כלל ארוחת בוקר בבית קפה, הופעת קרקס וארוחת ערב במסעדה. בערב, כאשר חזרו הארבעה לדירה, נאשם בן דרור שבעת שהתכוננו הילדים לשינה, ריסק כדורים מסוג בונדורמין ומהל אותם בכוסות המיץ שלהם. כאשר הלכו לישון, שתה בן דרור שני בקבוקי בירה.

"בדק באינטרנט איך לרצוח"

לאחר מכן התחבר בן דרור לרשת האינטרנט ובדק היכן ממוקמים כלי הדם הראשיים בגוף האדם, זאת ככל הנראה, על מנת להביא למותם המהיר של הילדים. עוד עולה מכתב האישום, כי סמוך לשעה 22:45 הוא נטל סכין ונכנס לחדר בו לנו עומר ואור. הוא סגר את התריסים, נטל מגבת, כיסה את פניו של אור ודקר אותו - כך נטען - עשרות פעמים בחזהו. ככל הנראה, ניסה אור להתגונן, אך ללא הצלחה. בכתב האישום נאמר, כי לאחר מכן, הוא רצח את שני ילדיו הנוספים בדרך דומה. בן דרור נאשם שדקר את ילדיו 153 פעמים בכל חלקי גופם.

לפי כתב האישום, לאחר הרציחות, נטל בן דרור את גופותיהם של אור ועומר והניח אותן ליד גופתה של רוני. הוא כיסה את הגופות בסדין, ואת המגבות שהניח על פני הילדים אסף ושם בשקית. לאחר מכן, שתה משקאות אלכוהוליים נוספים, חתך את פרקי ידיו ונרדם. כאשר התעורר לאחר שעתיים, נטל כדורים מסוג קלונקס וכתב מספר מכתבים.

בכתב האישום נאמר, כי אביו של בן דרור התקשר אליו בבוקר שלמחרת על מנת לקחת את הילדים לארוחת בוקר. בן דרור אמר לו כי הם ישנים ולא יגיעו למפגש. תשובתו עוררה את חשד הסב, וזה הגיע למקום וגילה את האסון המחריד.

פרקליטו של איתי בן דרור, עורך הדין רן אלון, ביקש לשלוח את מרשו לבדיקה פסיכיאטרית כדי לקבוע האם הוא כשיר לעמוד למשפט והאם היה אחראי למעשיו בעת ביצוע הרצח. זאת, בן השאר, מכיוון שבשנה האחרונה התאשפז מספר פעמים במוסדות לבריאות הנפש. הוא סיפר בדיון שבן דרור טוען שקולות גרמו לו לבצע את הרצח. התובעת, עורכת הדין תמי זנגו מפרקליטות מחוז מרכז לא התנגדה לבקשה, אולם אמרה כי מעשיו של בן דרור אינם תומכים בטענה שהוא חולה נפש וכי בכל הבדיקות שנערכו לו בעבר לא נקבע שהוא חולה בנפשו אלא רק סובל מהפרעת אישיות. השופטת קיבלה את הבקשה והורתה לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית. יש לציין כי חוות הדעת הראשונית שניתנה בעניינו בעקבות בדיקה שבוצעה יומיים לאחר הרצח קבעה שהוא כשיר לעמוד לדין.

"כתב האישום מאשש את מה שחשבנו כל הזמן, שמדובר בתכנון ארוך טווח. הוא תכנן את הרצח לפחות חודש, בדק במחשב איך לרצוח את הילדים. הכל תוכנן לפרטי פרטים כמו שרק אדם שפל ואכזרי מסוגל לעשות", אמר בטרם הדיון אלברט שם-טוב אחיה של אם הילדים לילך שם-טוב. אחותה, גליה סיבוני, הוסיפה כי "אנחנו לא מבינים כיצד אבא יכול לרצוח את ילדיו ועוד לדקור אותם עשרות פעמים. רק אדם שפל שמונע מתוך נקמה יכול לבצע דבר כזה".

(עדכון ראשון: 11:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully