וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת פרלמן בשב"כ: "החוקרים לא הפסיקו לשיר"

יהושע בריינר

15.8.2010 / 22:29

חיים פרלמן, שכונה "המחבל היהודי", הגיע הבוקר להמשך חקירתו במשרדי השב"כ בפתח תקווה. לטענתו, במהלך חקירה לא שגרתית, שרו לו החוקרים שירים שונים בליווי מחאות כפיים. בשב"כ סירבו להגיב

לחקירות בשב"כ יצא שם בשנים האחרונות כאירוע שאיש לא רוצה לקחת בהם חלק, אבל לא מדובר בחקירה כמו זו שהתרחשה היום: חיים פרלמן, האיש החשוד כ"מחבל היהודי", הגיע הבוקר (ראשון) למשרדי החקירות של השב"כ בפתח תקווה, שם, על פי מה שסיפר למקורביו, עברה עליו חקירה לא שגרתית. פרלמן סיפר למקורביו כי החל מתחילת החקירה, שהחלה בסביבות עשר בבוקר ועד לסיומה בשעות הערב, לא הפסיקו חוקריו לשיר לו בליווי מחיאות כפיים שירי ארץ ישראל, שירי ילדים, ושירים שהמציאו לו.

פרלמן סיפר כי החוקרים שרו לו שיר, על משקל "אחד מי יודע", כשהמילים שונו על רקע חקירותיו: "עשרה פדרמנים, 9 בן גבירים, 8 מטענים, 7 פצועים (פרלמן כזכור חשוד בשבעה ניסינות רצח), 3 הרוגים (על משקל החשד לחשד לשלושה מעשי רצח), אחד פרלמן".

כמו כן שרו לו חוקריו את שיר הילדים "חיים משקפיים" וכן שרו לו ברצף את השיר "חורשת האקליפטוס". גם בחקירה זו פרלמן המשיך לשמור על זכות השתיקה. לדבריו, במהלך כל החקירה אמרו לו חוקריו בין השירים, "תגיד לחברים שלך שאנחנו בכלל לא מתוסכלים".

בעקבות הדברים מתכוון מחר פרקליטו של פרלמן, עו"ד עדי קידר, להגיש לבית המשפט בקשה להסרת כל התנאים המגבילים מפרלמן. מקורביו אמרו הערב בתגובה כי "זהו שפל חדש שאליו נקלע השב"כ. הגיע הזמן לבדק בית. לא ייתכן שארגון שמקבל מיליונים מכספי משלם המיסים מבזבז את כספינו על שירים וביזיון של אזרח". בשב"כ סירבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully