וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: "המו"מ הישיר יעבוד לטובת ישראל"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

15.8.2010 / 16:54

ראשי הזרוע המדינית של הארגון וכן נציגים מהפלגים הפלסטינים הביעו התנגדותם לפתיחה במו"מ ישיר בין אבו מאזן לישראל. "חידוש השיחות יעניק לישראל לגיטימציה לבצע פשעים נגד הפלסטינים"

חמאס הודיע היום (ראשון) כי התמיכה שעומד לפרסם הקוורטט במשא ומתן הישיר בין הפלסטינים לישראל היא "חסרת תוכן ולא מעניקה דבר". דובר הארגון, סאמי אבו זוהרי, הביע ספק במחויבותה של ישראל כלפי הצהרת הקוורטט הצפויה והזהיר מפני חידוש המגעים. "חידוש השיחות הישירות יעניק לישראל לגיטימציה לבצע פשעים נוספים נגד הפלסטינים".

חמאס ומספר פלגים פלסטינים נוספים היושבים בדמשק הצביעו היום נגד קיום השיחות הישירות בין הרשות הפלסטינית לישראל. בהודעה שפרסמו הפלגים נמסר כי "חידוש השיחות הישירות יהווה כניעה לדרישות הישראליות והאמריקאיות ולכוונתה של ישראל לפגוע בזכויות הפלסטינים".

בנוסף, מזהירים הארגונים מכך שישראל תנצל את השיחות הישירות כדי להרחיב את ההתנחלויות ולהגביר את המצור על עזה. הפלגים הבהירו בהודעתם כי הם מתנגדים לכל סוג של משא ומתן עם ישראל: "אם נמשיך לסחור בזכויות הלאומיות הפלסטיניות ולהעניק ויתורים, תהיינה לכך תוצאות חמורות".

אתמול אמר חבר הוועד המרכזי של פתח עזאם אל אחמד כי הרשות הפלסטינית תחליט ביום ראשון או שני אם לפתוח במשא ומתן ישיר עם ישראל. עם זאת בכיר פלסטיני אמר לעיתון "א-שרק אל- אווסט" כי כבר התקבלה החלטה לפתוח במגעים הישירים והפתיחה היא רק שאלה של זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully