וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופתו של הצוללן שנעדר מאמש נמצאה באשדוד

רמי שני

15.8.2010 / 14:24

צוותים שחיפשו אחר צוללן מחולון שלא יצר קשר עם משפחתו מאמש, מצאו את גופתו סמוך למרינה באשדוד. צוות של מגן דוד אדום קבע את מותו

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

גופתו של הצוללן מחולון שנעדר מאמש נמצאה בצהריים (ראשון) סמוך למרינה באשדוד. כוחות של מגן דוד אדום ממרחב לכיש שהגיעו למקום קבעו את מותו. הצוללן בן ה-39, יצא אתמול בבוקר לים והודיע למשפחתו כי הוא מתכוון לשוב בשעות הצהריים. לאחר שבושש להגיע, הוא הוכרז כעבור מספר שעות כנעדר.

סירת הקיאק של הנעדר נמצאה אתמול במרחק של כ-200 מטרים ממערב לשובר הגלים של הנמל באשדוד. הציוד ומכוניתו של האיש נמצאו על החוף.

בצהרים הקימה המשטרה עמדת חיפוש כדי לאתר את השייט שיצא לדוג סמוך לשובר הגלים באשדוד ולא שב. יחידות החיפוש של המשטרה החלו להתפרש בחוף הצפוני של אשדוד. בחיפושים השתתפו פרשים ורוכבי "מיולים" והם התנהלו בסיוע מסוק. במקביל פעלו צוללנים של המשטרה ושל חיל הים וחיפשו אחריו בתוך המים.

חבריו של הנעדר סיפרו כי הם רגילים לצאת לדיג תת ימי באזור ועדיין לא מבינים מה קרה לחברם. "אנו קבוצה של חברים שיוצאים לדיג תת מימי באופן קבוע", סיפר חברו שחר ממן. גם אתמול יצאה החבורה לדיג באזור שובר הגלים.

גבר נוסף טבע היום למוות בחוף ניצנים. הגבר, בן ה-48, נכנס לשחות, איבד את הכרתו וחולץ מהמים. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה ממושכות ולבסוף קבע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully