וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אם היכתה את בנה הפעוט והרעיבה אותו

איילה חננאל

15.8.2010 / 13:40

תושבת הרצליה נעצרה בחשד שהתעללה בבנה בן השנה. לדברי המשטרה, בני משפחתה של האישה האשימו אותה כי היא נוטשת את בנה במשך שעות ומרעיבה אותו. התינוק הועבר לקבלת טיפול רפואי. המשטרה: "מדובר בתיק חמור של התעללות בחסר ישע"

בית משפט השלום בתל אביב האריך אחר הצהריים (ראשון) את מעצרה של תושבת הרצליה בת 27 החשודה שהתעללה בבנה בן השנה. בית המשפט אסר את פרסום שמה של החשודה וקבע כי "עיון בתיק החקירה מעלה חשד סביר באשר למסוכנות, אך הרי שזו התפוגגה משעה ששירותי הרווחה הרחיקו את הילד מהחשודה".

שוטרי תחנת גלילות הוזעקו לדירה בעקבות תלונה שהגישו השכנים על רעש הבוקע ממנה כתוצאה ממריבה. התינוק הוצא מהדירה במסגרת צו חירום על ידי פקידת סעד והועבר לטיפול רפואי. לדברי המשטרה, השוטרים הגיעו לדירה ומצאו בה את אם התינוק, שתי אחיותיה ואמה. מחקירה ראשונית עולה, כי ארבע הנשים רבו ביניהן, כאשר אם המשפחה ושתי האחיות צועקות על אם התינוק.

מהמשטרה נמסר עוד, כי בנות המשפחה הטיחו באם כי היא לא דואגת לבנה ומזניחה אותו. כמו כן, הן טענו כי היא משאירה את בנה לבד בבית במשך שעות ארוכות, לא מאכילה אותו לעיתים תכופות, לא מחליפה לו חיתולים ובגדים ואף מכה אותו.

"הסבתא אשמה"

מדיון הארכת המעצר עולה, כי ביום שלישי האחרון התלוננה אחותה של החשודה כי היא מתעללת בבנה. האחות טענה כי החשודה מזניחה ומתעללת בבנה, ואף דיווחה על ההתעללות למשרד הרווחה. לדברי המשטרה, אכן הוגשה תלונה בשבוע שעבר והיא נמצאת בחקירה. נציג המשטרה בדיון אז, אמר כי "בעקבות צעקות שהגיעו מהדירה הגיעו שוטרים לכתובת ואז גילו שהילד חבול. החשודה אמרה שאימא שלה עשתה זאת והסבתא אישרה שהילד היה ברשותה, והוא נפל".

מהדיון עולה עוד, כי על התינוק נמצאו סימני חבלה בעינו, ולכן הוא נלקח לבדיקה בבית החולים. נציג המשטרה, אלי קידר, אמר כי "מדובר בתיק חמור של התעללות בחסר ישע. לחשודה ילד בן שנה וחצי אשר היא מתעללת בו מכה אותו ומזניחה אותו".

פרקליטה של האם, עורך הדין ישר יעקובי מטעם הסנגוריה הציבורית, הכחיש בשמה את החשדות וטען כי אחותה של החשודה מעלילה עליה עקב סכסוך הקיים ביניהן. לדבריו, החשודה טענה בחקירתה כי אחותה מקללת אותה ומכה אותה. עוד טען עורך הדין יעקובי, כי שירותי הרווחה לקחו גם את ילדיה של האחות המתלוננת.

עדכון ראשון: 12:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully