וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר מציל

נדב גל

15.8.2010 / 12:15

ביום רביעי הקרוב יערך ערב התרמה לעמותה המסייעת בעיקור כלבים וחתולים. בועז בנאי, יאיר זיו וליהי עטר בפנים, וקוראים לכם להצטרף

ביום רביעי הקרוב יתקיים ערב התרמה למען ספיי ישראל. באירוע יקחו חלק אמנים כמו יאיר זיו, בעז בנאי, נועם פנחסוב, ליהי עטר ואחרים מוכשרים, וכולכם מוזמנים לבוא וליהנות מערב הופעות ובו בזמן לתרום בצמצום הסבל של בעלי החיים.

ספיי ישראל הוא ארגון למען רווחת בעלי חיים אשר מטרתו העיקרית היא לקדם עיקור וסירוס של כלבים וחתולים, כדי למנוע סבל מיותר ואת מותם של אלפי בעלי חיים מדי שנה. העמותה מקדמת את האמונה כי עיקור וסירוס הם הצורה ההומאנית היחידה לשליטה על התרבות בעלי החיים, וכחלק מהעניין היא מנסה להפוך את התהליך לנגיש יותר עבור בעלי הכלבים והחתולים.

"אני חושב שיש לכל אחד מאיתנו מחויבות לעזור לבעלי חיים." מספר לנו יאיר זיו, אשר יופיע בערב התרמה למען העמותה אשר יתרחש ביום רביעי הקרוב. "אשתי ואני חולקים אהבה משותפת וגדולה מאד כלפי בעלי חיים ואנחנו מגדלים שני כלבים בבית בשם בונו ודפי".

יאיר הוסיף וסיפר על המפגש הראשוני שהיה לו עם בונו. "הלכתי לבקר חבר שלי שגר בקיבוץ ניר אליהו. ישבנו אצלו בחצר ודיברנו כשלפתע שמעתי כמה מהאנשים בקיבוץ צועקים "הנה ריצ'ארד! הנה ריצ'ארד!". בהתחלה לא הבנתי על מי הם מדברים עד שראיתי שמדובר למעשה בכלב שחי בקיבוץ, אשר נקרא ריצ'ארד כיוון שצבע הפרווה שלו זהה לצבע השיער של ריצ'ארד גיר.
ריצ'ארד ניגש אלינו בתקווה לקבל קצת אוכל- הוא היה כלב עזוב בקיבוץ שלא היה שייך לאף אחד. אמרתי אז לחבר שלי שזהו כלב חמוד. באותו יום ריצ'ארד המשיך לדרכו ואני נשארתי שם עם החבר, אך כשחזרתי הביתה המשכתי לחשוב עליו והייתי חייב לחזור כבר ביום למחרת לקחת אותו אלי הביתה. וכך היה. שיניתי את שמו לבונו, על שם הזמר בונו אשר השפיע עלי מבחינה מוסיקלית ורוחנית".

האירוע יתקיים ביום רביעי ה-18.8 בשעה 20:00 בערב במועדון הסאבליים סלמה 53 ת"א. מחיר הכרטיס יעמוד על 55 שקלים אשר יתרמו למען הארגון.

עד שהאירוע יתחיל אפשר לטעום קצת ממה שמצפה לנו בסינגל החדש של יאיר זיו "אין שום כיוון", אשר גם ניתן להורדה חינם בצורה חוקית.

  • עוד באותו נושא:
  • התרמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully