וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: 4 אחים ניסו לרצוח צעיר והציתו אותו

קובי מנדל

15.8.2010 / 8:06

ארבעה אחים מהכפר נחף שבצפון נעצרו בחשד שניסו לרצוח צעיר שהסתכסך עם אחד מהם. לפי החשד, הארבעה הובילו את הצעיר ברכבם והציתו אותו. הצעיר הובהל במצב אנוש לביה"ח

ארבעה אחים מהכפר נחף שליד כרמיאל נעצרו לפנות בוקר (ראשון) לאחר שלפי החשד הציתו צעיר מהכפר בשנות ה-20 לחייו, שהסתכסך עם אחד האחים. הצעיר שסובל מכוויות בדרגה שלישית בכל חלקי גופו, פונה במצב אנוש לבית החולים רמב"ם בחיפה. במשטרה מייחסים לארבעת האחים חשד לניסיון רצח.

עוד מעריכים במשטרה כי הרקע למעשה הוא רצונם של ארבעת האחים המצויים בשנות ה-30 וה-40 לחייהם, לנקום בצעיר שהציתו, בעקבות אירוע פלילי שקשור לאחד מהארבעה. הצעיר שהוצת ניסה עוד הספיק להזעיק עזרה ובבית החולים אף מסר לשוטרים פרטים הנוגעים לאירוע עצמו ולארבעת האחים.
הארבעה יובאו הבוקר להארכת מעצר בבית משפט השלום בעכו.

מפקד תחנת כרמיאל סנ"צ רמי ניימרק, אמר לוואלה! חדשות כי "אנו מתייחסים לאירוע כניסיון רצח, הצעיר במצב קשה מאוד ואני מקווה שישרוד. אין לנו ספק שיסבול מנכות קשה כל ימי חייו. ארבעת האחים מכחישים קשר לאירוע, הקמנו צוות חקירה מיוחד ואנו ממשיכים לאסוף ממצאים. כמו כן איתרנו את הרכב שלפי החשד שימש את ארבעת האחים להוביל את הקורבן למקום בו ביצעו את המיוחס להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully