וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בביתו של פרלמן: "חזרתי מהגיהנום"

15.8.2010 / 7:00

חיים פרלמן, ששוחרר למעצר בית בן 14 יום, בילה את השבת בבית הוריו בגוש עציון וסיפר על חקירות השב"כ שעבר. "אמרו לי - נדאג שלא תוכל לחבק את בנך"

"חזרתי מהגיהנום", כך סיפר מי שכונה "המחבל היהודי", חיים פרלמן, בשבת הראשונה אותה בילה מחוץ לחדרי החקירות בבית הוריו שביישוב תקוע שבגוש עציון. במהלך סוף השבוע ביקרו את פרלמן, ששוחרר ביום חמישי האחרון למעצר בית בן 14 יום, עשרות מבקרים, ולקראת השבת הובא לבית ארון קודש ותפילות השבת נערכו במקום. במהלך קריאת התורה אף זכה פרלמן לעלייה לתורה, וקיבל ברכות מהמתפללים.

במהלך השבת סיפר פרלמן למבקריו הרבים את אשר עבר עליו במהלך חקירות השב"כ בהם לטענתו התעללו בו החוקרים וניסו לשבור אותו. "ראש צוות החקירה אמר לי", סיפר פרלמן, "שאותם לא מעניין אם עשיתי את זה או לא. בכל מקרה אני אשב בכלא ושכדאי לי להודות כדי שלפחות אשתחרר למסיבת הבר מצווה של הבן שלי". פרלמן אף סיפר שהחוקרים אף אמרו לו שאם לא יודה לא יוכל יותר לראות את ילדיו. "אם לא תודה", ציטט פרלמן את חוקריו, "נדאג שלא תוכל לחבק את בנך, כמו שאנחנו מונעים משלומי דביר ועופר גמליאל (אסירי מחתרת בת עין) לחבק את ילדיהם".

כזכור, ביום חמישי האחרון, שעות ספורות לאחר ששוחרר למאסר בית, הגיעו שוטרים לביתו הוריו של פרלמן, שם נתנו לו רשימת אישים עימם נאסר עליו ליצור כל קשר. בין היתר ברשימה היו שמותיהם של פעיל הימין נעם פדרמן, איתמר בן גביר ואריאל גרונר, האחראי על ייצוגו המשפטי של פרלמן. "השב"כ ממשיך להתעלל בפרלמן בניסיון לחפות על כשלונותיו", אמרו מקורביו, "האיסור לשוחח עם מקורביו הינו פגיעה בזכויותיו של כל אזרח". לא מן הנמנע כי במהלך מעצר הבית יימשכו חקירותיו של פרלמן במשטרה ובשב"כ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully