וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטים מצטרפים למאבק על תמלוגי הגז

אבי בר-אלי

14.8.2010 / 22:28

התאחדות הסטודנטים הארצית הודיעה על הצטרפותה למאבק על העלאת הכנסות המדינה מתגליות הגז הטבעי. "בניהול נכון של הרווחים אפשר לעשות כאן מהפכה חברתית; זו הזדמנות היסטורית"

התאחדות הסטודנטים הארצית מצטרפת למאבק על העלאת הכנסות המדינה מתגליות הגז הטבעי. יו"ר ההתאחדות, בועז טופורובסקי הודיע היום על חבירת ההתאחדות אל "פורום פעולה אזרחית", שבראשות הרב מיכאל מלכיאור, "במאבק להעלאת חלקו של הציבור ברווחים מהגז הטבעי ולהבטחת השקעתם ברפורמה חברתית גורפת".

מלכיאור וטופורובסקי סיכמו על מתווה שיתוף הפעולה בין הגופים, ובימים אלה יחל צוות משותף לגבש את תכנית הפעולה לחודשים הבאים. "לאחר לימוד מעמיק של הנושא, אנו מצטרפים למאבק שהוא בנפשה של החברה הישראלית", אמר טופורובסקי. "זה לא ויכוח בין ימין לשמאל - זה ויכוח בין תאגידים עשירים שרוצים להתעשר עוד יותר, לבין ציבור שמשווע לכסף הזה, וזה שלו בזכות ולא בחסד. היום ברור לנו שחברות האנרגיה מונעות מרצון לגיטימי להרוויח ככל שניתן. אבל גם לאזרחי ישראל יש זכויות לגיטימיות מאד והן גוברות לאין שיעור על חמדנותן של חברות האנרגיה".

טופורובסקי הוסיף עוד כי: "כמי שעד לזעקות האוצר והמדינה על הצורך להשית את נטל מימון החינוך הציבורי על גבם של האזרחים, ברור לי שבניהול נכון של הרווחים מהגז הטבעי אפשר לעשות כאן מהפכה חברתית. זו הזדמנות היסטורית שמאות מיליארדי דולרים יוכרעו בה, ועלינו לעשות הכל בשביל שמשאבי הטבע ינוצלו למען כלל המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully