וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה צריך לעשות כדי להרוויח 315 מיליון דולר בשנה?

14.8.2010 / 18:53

לפי דירוג של המגזין "טי וי גייד", אופרה ווינפרי היא בעלת השכר הגבוה ביותר בטלוויזיה האמריקאית. אחריה ברשימה: השופטת ג'ודי ומנחי תוכניות הלילה דיוויד לטרמן וג'יי לנו

שכרם של כוכבי הטלוויזיה הגדולים בארה"ב אינו גבוה כפי שהיה בעבר, כך עולה מדירוג שפרסם המגזין "טי וי גייד". מנהלי אולפנים ורשתות טלוויזיה אמרו למגזין כי לקראת עונת השידורים של הסתיו, הם אימצו גישה מחמירה יותר עם הכוכבים.

לאחר שבשנים האחרונות השכר עבור כוכב ראשי של סדרה היה בין 150 אלף דולר ל-200 אלף דולר לפרק, רוב העסקות כיום מעניקות לכוכבי הסדרות החדשות שכר של בין 75 אלף דולר ל-125 אלף דולר בלבד לפרק.

האולפנים והרשתות אינם חוששים לוותר על כוכבים במידה ודרישות השכר שלהם מוגזמות. ב"טי וי גייד" מתואר מקרה בו שחקן קולנוע ותיק, אשר חוזר שנים רבות על ידי רשתות הטלוויזיה, היה במגעים לתפקיד ראשי בסדרת דרמה. השחקן דרש שכר של 250 אלף דולר לפרק, אך הרשת סירבה. לאחר שהשחקן סירב לרדת אל מתחת ל-200 אלף דולר לפרק, הרשת ויתרה עליו ופנתה לשחקן אחר.

צ'ארלי שין: 1.25 מיליון לפרק

"טי וי גייד" חילק את המשתכרים לפי סוג התוכנית שבה הם מופיעים. בראש רשימת מנחי תוכניות האירוח ניצבת כמובן אופרה וינפרי, אשר מרוויחה 315 מיליון דולר בשנה. אחרי וינפרי מופיעה השופטת ג'ודי, אשר מרוויחה 45 מיליון דולר בשנה, ואחריה מנחי תוכניות הלילה דיוויד לטרמן וג'יי לנו, עם שכר של 28 מיליון דולר ו-25 מיליון דולר בשנה בהתאמה.

בקטגוריית תוכניות הריאליטי שולט מנחה "אמריקן איידול", ריאן סיקרסט, אשר מרוויח מדי שנה 15 מיליון דולר. מנחה תוכנית הבוקר של NBC, מאט לאוור, מרוויח יותר מסיקרסט – 16 מיליון דולר בשנה.

צ'ארלי שין, כוכב הקומדיה "שני גברים וחצי", מרוויח 1.25 מיליון דולר לפרק, בעוד שג'ון קרייר, המשחק את אחיו בסדרה הפופולרית, מרוויח פחות מחצי – 550 אלף דולר לפרק. כוכבות הסדרה "עקרות בית נואשות" מרוויחות כל אחת 400 אלף דולר לפרק.

בקטגוריית סדרות הדרמה, מי שעומד בראש טבלת השכר הוא יו לורי, כוכב הסדרה "האוס", אשר משתכר מעל ל-400 אלף דולר לפרק. אחריו ברשימה מופיעים כריסטופר מלוני ומריסקה הרגיטיי, כוכבי הסדרה "חוק וסדר: מדור מיוחד", אשר כל אחד מהם מרוויח 395 אלף דולר עבור השתתפותו בפרק של הסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully