וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החייל נכבל בידי חברתו - וביקש מהכבאים לחלצו

אריאל נוי

14.8.2010 / 21:11

חייל משמר הגבול הגיע לתחנת הכיבוי בגבעתיים כשידו כבולה באזיקים - והוא אינו יכול להשתחרר. החייל הנבוך סיפר כי חברתו אזקה אותו כשהשניים "השתעשעו", והכבאים שחררו אותו מהאזיקים

חייל סדיר המשרת במשמר הגבול הגיע בשעות הצהריים (שבת) לתחנת הכיבוי העירונית בגבעתיים כשידו אזוקה ובפיו בקשה לא שגרתית: עזרו לי להשתחרר. החייל, אשר לווה על ידי חברתו, סיפר כי האזיקים נותרו על ידיו לאחר ש"השתעשע" במשחק תפקידים עם חברתו שכלאה אותו באזיקים. לדבריו, הוא הצליח לשחרר את יד ימינו באמצעות המפתח שברשותו - אך ידו השמאלית נותרה תקועה.

עוד סיפר החייל לכבאים, כי בטרם בואו לתחנת הכיבוי, הוא פנה לעזרת המשטרה לשם שחרורו, אך גם שוטרי התחנה המקומית לא עמדו במשימה. רשף בועז רקיע, קצין המבצעים של תחנת הכיבוי-גבעתיים, סיפר לוואלה! חדשות כי "אל התחנה הגיע בחור צעיר ונבוך, בליווי חברתו וביקש מאיתנו עזרה בהורדת האזיקים מידיו. הוא לא פירט כיצד הגיע למצב זה, ורק הדגיש כי הוא השתעשע עם חברתו. כל אותו הזמן – חברתו ישבה וחיכתה עד שהוא יחולץ מהאזיקים".

בתחנת הגיבוי בדקו בתחילה שאכן מדובר בחייל סדיר, ולא בעבריין נמלט. "פנינו למשטרה כדי לוודא שלא מדובר בעבריין נמלט. כשביררנו שהכול בסדר, לקחנו מלחציים הידראוליים - ושחררנו אותו מהאזיקים". רקיע הוסיף, כי "מדובר במקרה נדיר, אבל זה גם חלק מהתפקיד שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • אזיקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully