וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת אל עזאם שכרה עורך דין ישראלי לייצגו

איילה חננאל

14.8.2010 / 1:35

לאחר שויתר על הליך השימוע לפני הסגרה והסכים להיות מועבר למישיגן שכרה משפחתו של אליאס אבו אל עזאם עורך דין ישראלי על מנת לפקח על ייצוגו. על פי דיווחי התקשורת, נראה אבו אל עזאם מבולבל בבית המשפט ולא ברור כי הבין את משמעות ההסגרה

משפחתו של אליאס אבו אל עזאם, החשוד בארה"ב בהיותו רוצח סדרתי שכרה אמש (שישי) את שירותיו של עורך הדין גיורא זילברשטיין. זילברשטיין יפקח על ייצוגו המשפטי של אבו אל עזאם וישמש את משפחתו בארץ במהלך הטיפול בנושא. אימו של אבו אל עזאם אמרה כי היא אינה מאמינה כי בנה הוא הרוצח הסדרתי. "הוא תמיד היה שקט ומופנם", אמרה האם.

אבו אל עזאם הסכים אמש להסגרתו למישיגן, שם יעמוד למשפט בהאשמות הרצח. אבו אל עזאם הסכים לוותר על הליך השימוע לפני ההסגרה והוא יועבר למישיגן תוך כשבועיים. על פי דיווחי התקשורת האמריקאית, נראה אבו אל עזאם מבולבל במהלך הדיון בבית המשפט באטלנטה ואף שאל את בית המשפט מהי משמעותה של ההסגרה.

ביום חמישי תשאלה המשטרה ברמלה חלק מבני משפחתו של אל-עזאם. במשטרה בודקים את החשד לפיו אבו אל-עזאם קשור לפשעים בלתי מפוענחים בישראל, וביקשו מהרשויות בארצות הברית להעביר דגימות מה-DNA שלו לארץ על מנת לבדוק זאת.

אבו אל-עזאם בן ה-33 הורד מטיסת דלתא בדרכה לישראל. בשלב זה הוא מוחזק בגין אשמות שאינן קשורות לרציחות. שמו של אבו אל-עזאם נחשף לראשונה ברישומי בית המשפט במישיגן. משפחתו מתגוררת בעיר רמלה.

מאז חודש מאי מחפשת המשטרה בארצות הברית אחר רוצח סדרתי שתקף 20 גברים במישיגן, וירג'יניה ואוהיו. חמישה מהם נהרגו והשאר נפצעו 16. התקיפות הראשונות אירעו בפלינט, עיר שרוב תושביה שחורים. אחר כך בוצעו שלוש תקיפות בעיר ליסברג שבווירג'ניה, שבה רוב התושבים שחורים. אולם המשטרה מאמינה כי קורבנותיו נבחרו בגלל שהם היו שחורים, כך דווח באתר msnbc.com.

עדכון ראשון: 20:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully