וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: החזיק ארסנל נשק מתחת למיטה

גלעד גרוסמן

13.8.2010 / 11:45

לבית משפט השלום בכפר סבא הוגש כתב אישום נגד צעיר מטייבה, שהחזיק מספר כלי נשק בניגוד לחוק. בין היתר נמצאו בבית הוריו טיל לאו ורובה מסוג קלצ'ניקוב. חלק מכלי הנשק הוסתר מתחת למיטה בה ישן

לבית משפט השלום בכפר סבא הוגש היום (שישי) כתב אישום נגד עבד אלרחים חאג' יחיא, תושב טייבה בן 29, בגין החזקת כלי נשק בניגוד לחוק. בכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד רדא ענבוסי מפרקליטות מחוז מרכז, נטען כי במהלך חיפוש שנערך בבית הוריו של הנאשם בתחילת החודש, נמצא מצבור של כלי נשק ותחמושת בחדרו של חאג' יחיא.

לפי כתב האישום, בחדר נמצאו טיל נגד טנקים מסוג לאו, רובה מסוג קלצ'ניקוב, רובה ציד, ארבע מחסניות תחמושת המתאימה לרובה מסוג קראבין ותחמושת נשק מסוגים שונים. בבקשת הפרקליטות לעצור את חאג' יחיא עד תום ההליכים הפליליים נגדו נכתב כי "קיים יסוד סביר לחשש שהוא יסכן את שלום הציבור".

עוד נכתב בבקשת המעצר עד תום ההליכים כי "נסיבות ביצוע העבירה ברף הגבוה של העבירות המיוחסות למשיב. המשיב הודה כי החזיק ארסנל נשק הכולל טיל לאו, רובים ושלל תחמושת מתאימה. המשיב הסליק את הנשק, בין היתר, מתחת למיטה אשר בה הוא משתמש". כמו כן צוין בבקשת המעצר כי לחובת חאג' יחיא הרשעה אחת בגין החזקה ושימוש בסמים לצריכה עצמית.

  • עוד באותו נושא:
  • נשק
  • טייבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully