וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושוב: רוכב אופניים נהרג מפגיעת רכב

רמי שני ועידן אבני

13.8.2010 / 7:58

רוכב אופניים שנסע בתוך קבוצה של רוכבים סמוך לאשדוד, נהרג לאחר שנהג רכב פרטי פגע בו מסיבה בלתי ברורה. צוות מד"א שהוזעק למקום, קבע את מותו של רוכב האופניים

רוכב אופניים בשנות ה-50 לחייו, נהרג הבוקר (שישי) מפגיעת רכב בכניסה למושב שדה עוזיהו, סמוך לאשדוד. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום, קבע את מותו של רוכב האופניים והמשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות התאונה.

מחקירה ראשונית עולה כי נהג הרכב הפרטי, בשנות ה-20 לחייו, נסע עם חבר ברכב משפחתי ומסיבה שעדיין נבדקת פגע ברוכב האופניים שנסע באזור בתוך קבוצה של רוכבים. עם הגעת השוטרים למקום, עוכב נהג הרכב לחקירה.

בשבת שעברה נהרג רוכב אופניים מפגיעת רכב פרטי בצומת מגידו בצפון. מחקירה ראשונית עלה כי הרוכב ביצע פניית פרסה בצומת ורכב שעבר במקום מהכיוון הנגדי פגע בו. צוות מד"א גלבוע שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו של הרוכב. חוקרי לשכת התנועה של מרחב העמקים פתחו בחקירת נסיבות האירוע.

לפני כשלושה שבועות נפגע רוכב אופניים בן 30 באורח בינוני בצומת גן שמואל ליד חדרה. הרוכב נפגע בידי משאית, שנהגה ככל הנראה לא הרגיש בפגיעה והמשיך בדרכו, אולם עדיין נבדקת האפשרות כי מדובר בתאונת "פגע וברח".

בתוך כך, אמש נפצע רוכב אופנוע כבן 25 באורח קשה, לאחר שהחליק עם אופנועו סמוך לטבריה. צוות מד"א ירדן פינה אותו לבית החולים פוריה בטבריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully