וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקטוף כוכב נופל - בציר במטר מטאורים

רמי שני

13.8.2010 / 2:42

המשתתפים בבציר בחוות רוטה בנגב יזכו לעשות את עבודתם הלילה לצד המראות היפים של מטר המטאורים שחולף מעל ארצנו. למקום הגיעו גם 20 משפחות כדי לראות את המטר

חוויה אחרת בדרום הנגב: לראות מטאוריטים במדבר בזמן בציר ענבים בשעות הלילה. בחוות רוטה שבנגב מתבצע הלילה (שישי) חלקו השלישי של בציר ענבי קברנה, תוך כדי צפייה במטר המטאוריטים, אותו ניתן לראות היטב באזור הדרום והנגב. בחווה נמצאות כ-20 משפחות עם ילדיהן שבאו לחוות את הבציר בזמן צפייה בפלא האסטרונומי.

הבציר נעשה בכרם הסמוך ליקב בוטיק שנבנה בחווה, ממנו יוצאים כל שנה כ-10 אלפים בקבוקי מרלו וקברנה סוביניון הנמכרים ברחבי הארץ. בעל החוות, ארז רוטה, סיפר לוואלה! חדשות כי הגיעו לחוותו באופן מיוחד יותר משפחות לאור האירוע המיוחד בין הכוכבים. "אנחנו בוצרים במשך שלושה שבועות ודווקא בערבים האלה התמזל מזלנו וניתן לראות את המטאוריטים בגלל החשכה המרובה באזור", אמר רוטה.

לדברי רוטה, בעבר היו מגיעים למקום חברים, אך בעונה הנוכחית ביקשו משפחות רבות לבוא לבציר כדי לעצור מדי פעם את הקטיף ולהביט לשמיים הזוהרים. בחווה 20 דונם של ענבים משלושה זנים, המסתכמים, על פי הערכות, בכ-15 טון ענבים. המיוצרים באופן ייחודי, משום שעיקר העבודה בחווה ידנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully