וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השחרור: פרלמן ובן גביר לא יוכלו לשוחח

13.8.2010 / 0:04

מספר שעות לאחר ששוחרר למעצר בית, קיבל חיים פרלמן רשימה הכוללת שמות של פעילי ימין, שעמם נאסר עליו ליצור קשר. איתמר בן גביר שכלול ברשימה: "פגיעה באנשים שפועלים לזכויות אדם"

עוז מרון

(צילום: עוז מרון; עריכה: יאיר דניאל)

נקמת השב"כ? שירות הביטחון הכללי והמשטרה מסרו אתמול(חמישי) לידיו של חיים פרלמן החשוד ברצח פלסטינים, רשימה של אנשים אשר עליו להימנע מליצור עמם קשר ב-45 הימים הקרובים. זאת במסגרת התנאים המגבילים של מעצר הבית בו הוא נתון.

בין האנשים שברשימה, נמצאים פעילי הימין נעם פדרמן, שכזכור הדריך את פרלמן כיצד לנהוג בחקירות השב"כ, איתמר בן-גביר שניהל את המערך התקשורתי בפרשת מעצרו של פרלמן, ואריאל גרונר, מראשי ארגון "חננו", שעמד מאחורי הייצוג המשפטי של פרלמן. פרלמן שוחרר מוקדם יותר היום למעצר בית בבית הוריו.

השוטרים הגיעו לבית הוריו של פרלמן בשעות הערב, בזמן שהמשפחה חגגה את שחרורו של בנם למעצר בית וכן ציינו אירוע חנוכת ביתם. בזמן מסירת הרשימה היו בן גביר וגרונר בדרכם לבית המשפחה, אולם לאחר שהתחוור לפרלמן כי השניים נמצאים בה, נוצר עימם קשר והם נאלצו לשוב על עקבותיהם ולחזור לבתיהם.

בנוסף נמצאים ברשימה מספר מכרים של פרלמן, שחלקם נעצרו בעבר וחלקם נחקרו כחלק מפרשת מעצרו. איתמר בן-גביר אמר בתגובה להעברת רשימה, כי "אחרי הכישלון של השב"כ, הם מנסים לפרוק את זעמם ולפגוע בזכויות דמוקרטיות. ההחלטה למנוע מפרלמן לשוחח עם גרונר, פדרמן ועימי נועדה למנוע את המשך הפשלות של השב"כ ולפגוע באנשים שפועלים למען זכויות אדם".

עדכון ראשון: 21:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully