וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הכלכלה הפלסטיני: נמשיך בחרם המוצרים

פנחס וולף וניר יהב

12.8.2010 / 19:18

שר הכלכלה הפלסטיני אבו ליבדה נועד עם שר התמ"ת בן אליעזר בנושא יחסי המסחר בין ישראל והרשות. לדברי הבכיר הפלסטיני, החרם הביא כבר לנסיגת כוחן הכלכלי של ההתנחלויות

יח"צ - חד פעמי

(צילום: אסף אזולאי, עריכה: דורון שטיין)

הרשות הפלסטינית נחושה להמשיך את הקמפיין להחרמת מוצרי ההתנחלויות, למרות האיומים הישראלים – כך אמר הערב (חמישי) שר הכלכלה הפלסטיני ד"ר חסן אבו ליבדה, שנפגש בתל אביב עם שר התמ"ת בנימין בן אליעזר כדי לדון בקמפיין הפלסטיני. אבו ליבדה ציין כי יוזמתו של בן אליעזר לקיום הפגישה מהווה אינדיקציה להצלחת הקמפיין והשפעתו על נסיגת כוחן הכלכלי של ההתנחלויות. היתה זו פגישתם הראשונה של שר תמ"ת ישראלי עם השר הפלסטיני מזה יותר מחמש שנים.

במהלך הפגישה העלו שני השרים נושאים בילטראליים הנוגעים ליחסי סחר וכלכלה בין ישראל והרשות הפלסטינית. השר בן אליעזר הביע בפגישה את מורת רוחו לנוכח כוונת הרשות לחוקק חוק להחרמת מפעלים ישראלים ביהודה ושומרון על ידי פועלים פלסטיניים. בן אליעזר הודיע לאבו ליבדה כי הוא הנחה את מנכ"ל משרדו להכין כלי סיוע מיוחדים עבור מפעלים ישראלים שיחליפו את העובדים הפלסטינים בישראלים.

מלשכתו של בן אליעזר נמסר כי על אף חילוקי הדעות בין הצדדים, הפגישה נערכה באווירה חיובית מאוד, כאשר שני השרים הסכימו להמשיך את הדיאלוג ביניהם על בסיס קבוע. בן אליעזר הדגיש בסיום הפגישה כי הצדדים נמצאים "ברגע היסטורי, עם הזדמנות היסטורית ליצור אווירה חיובית ותחילת מו"מ ישיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully