וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמת מוסיקה חדשה בדרום בשיתוף "תלמה ילין"

רמי שני

12.8.2010 / 15:14

מגמת מוסיקה חדשה מוקמת בימים אלה בתיכון בקיבוץ יד מרדכי בשיתוף פעולה עם תיכון "תלמה ילין". במועצה האזורית חוף אשקלון מקווים שהמגמה תמשוך מוסיקאים צעירים

שיתוף פעולה נרקם בימים אלו בין בית הספר לאומנויות "תלמה ילין" בתל אביב, לבין בית הספר התיכון 'שקמה' בקיבוץ יד מרדכי: הקמת מגמה למוסיקה בבית הספר הקיבוצי, כאשר אנשי "תלמה ילין" ילוו את הקמת המגמה ופעילותה.

הצעד מהווה חלק מחזון מערכת החינוך של המועצה האזורית "חוף אשקלון" לקיים מגון רחב של מסלולים ומגמות לימוד. שוקי אורבך, מנכ"ל המועצה האזורית "חוף אשקלון" אמר לוואלה! חדשות, כי "התחלנו לחפש דרכים כדי לראות איך מעצימים את בית הספר שקמה ואיך אנחנו מושכים במובן החיובי את הילדים אלינו, במקום לתת תחושה של כפיה. אחד הרעיונות היה להקים מגמות אמנות ולפתח תחילה את המוסיקה. הזמנו את אנשי בית הספר 'תלמה ילין' לסיור כדי לראות אם ניתן ליצור שיתוף פעולה. למזלנו, קיבלנו משוב חיובי ויצאנו לדרך".

מנהל בית הספר "תלמה ילין" הציע לאנשי חוף אשקלון להסתייע בשירותיו של המוסיקאי יוסי רגב, שהסכים לקחת על עצמו את הפרויקט. המנהל, חיים דייצמן, הדגיש לאנשי חוף אשקלון, כי מדובר במוסיקאי בעל שיעור קומה וכי ליווה והצמיח נגני ג'ז רבים וטובים שזכו לתהילת עולם כגון אבישי כהן (מנכ"ל פסטיבל הג'ז), אילן סאלם (מורה ג'ז בבי"ס רימון) ועוד.

במסגרת המגמה החדשה יילמדו שיעורי פיתוח קול, כלי נגינה שונים, סגנונות מוסיקליים ואף חומר עיוני. יוסי רגב מופיע בארץ ובחו"ל כנגן טרומבון בהרכבים מגוונים ולימד מוסיקה במוסדות שונים. היום הוא משמש כמנהל מוסיקלי באולפן "נען" ומנצח בתזמורת הנוער הייצוגית של ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully