וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ביצע מעשים מגונים בילדים בבית הכנסת

איילה חננאל

12.8.2010 / 14:41

עובד תחזוקה בבית כנסת בירושלים חשוד כי ביצע מעשים מגונים ומעשי סדום בכ-10 ילדים. לדברי המשטרה, רבנים בקהילה ידעו על המקרה, אך העדיפו להרחיקו מבית הכנסת ולא להגיש תלונה במשטרה

תושב ירושלים, בן 45, חשוד בביצוע מעשים מגונים ומעשי סדום בכעשרה קטינים במהלך השנים האחרונות. בית משפט השלום בבירה האריך היום (חמישי) בשמונה ימים את מעצרו של החשוד, גיל דבש.

דבש שימש כעובד תחזוקה בבית כנסת, שאליו היו מגיעים ילדים על מנת להתפלל. על פי החשד, כאשר הגיעו הקטינים למקום, נהג דבש להציע להם כסף לממתקים, ובתמורה ביצע בהם את המעשים. לדברי המשטרה, החשוד הודה בחקירתו כי ביצע את המעשים המיוחסים לו במספר רב של הזדמנויות.

בדיון בהארכת מעצרו טען נציג המשטרה, כי המקרה האחרון היה לפני כשנתיים, אך רק לאחרונה נודע למשטרה על מעשיו של החשוד. לטענת נציג המשטרה, רבנים בקהילה ידעו על מעשי החשוד אך העדיפו שלא להגיש תלונה על כך. במקום זאת הוצאה הוראה מקהילת הרבנים להרחיק את החשוד מבית הכנסת. באחרונה שב החשוד למקום, ובעקבות זאת הוגשה נגדו תלונה במשטרה על ידי גבאי בית הכנסת.

נציג המשטרה אמר לוואלה! חדשות, כי "מדובר בפדופיל מסוכן, שהודה כי הוא נמשך לילדים ואסור שאדם כזה יסתובב חופשי".
פרקליטתו של החשוד, עורכת הדין לאה סלובין מטעם הסנגוריה הציבורית, אמרה כי לאחר שהודה החשוד במעשיו הוקל לו, מכיוון שסבל מנקיפות מצפון. לדברי סלובין, כעת שוקל החשוד ללכת לטיפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully