וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמין חיסול? צ'רלי אבוטבול שוחרר לביתו

איילה חננאל

12.8.2010 / 14:09

למרות המעצר המתוקשר, בית המשפט הורה לשחרר את ראש משפחת הפשע למעצר בביתו בנתניה. לטענת המשטרה, הוא הורה לחסל שותף של משפחת קראג'ה היריבה

צ'רלי אבוטבול, ראש משפחת הפשע שנעצר בחשד להזמנת חיסולו של אייל סופר, שוחרר היום (חמישי) למעצר בית למשך שמונה ימים. סופר הוא שותפם לעסקים של בני משפחת קראג'ה, המתחרה עם משפחת אבוטבול על השליטה בנתניה. בית משפט השלום בראשון לציון סירב לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו. עם זאת, ציינו במשטרה כי בכוונתם לערער לבית המשפט המחוזי על השחרור.

פרקליטיו של אבוטבול, עורכי הדין רויטל סוויד ומשה שרמן ,מסרו בתגובה כי "כפי שטענו מלכתחילה, אין כל ראיה הקושרת את צ'רלי לחשדות שיוחסו לו. נהפוך הוא, נציג היאחב"ל הודה ואישר לפני בית המשפט כי אין ראיה מספקת שצ'רלי קשר קשר והזמין את הרצח, או ראיה להחזקת נשק וכי התפתחות החקירה אינה קושרת אותו כלל לחשדות. השחרור מדבר בעד עצמו. בית המשפט קיבל את ההחלטה הנכונה".

אייל סופר הוא שותפה של משפחת קראג'ה בבעלות על מאפיית בית השייח' – ארגון פשע חדש המתחרה במשפחת אבוטבול וברשת מסעדות "בת האיכר" שבבעלותם. במשפחת אבוטבול חושדים כי משפחת קראג'ה עומדת מאחורי הצתת שלושת סניפי "בת האיכר" בנתניה בתחילת חודש יולי השנה. כמו כן, המשפחות נאבקות על שוק מחזור הבקבוקים בעיר.

לפני עשרה ימים נעצרו חמישה בני אדם, ביניהם אבוטבול, בחשד שביקשו לחסל את סופר. אבוטבול נעצר יחד עם אדם נוסף, בחשד ששלחו את שלושת המתנקשים שנעצרו מוקדם יותר לבצע את החיסול. ברשותם של חברי חוליית החיסול נמצאו כלי נשק, כפפות ומסכות. הם נעצרו לאחר פעילות סמויה של אנשי היאחב"ל בעקבות מידע מודיעיני שהצביע כי בכוונתה של משפחת אבוטבול לחסל גורם ממשפחת הפשע קראג'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully