וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט החשוד ברצח: הוא בטוח שילדיו בקייטנה

איילה חננאל

12.8.2010 / 13:28

בית המשפט האריך את מעצרו של איתי בן דרור החשוד שרצח את שלושת ילדיו בנתניה. לדברי פרקליטו, "הוא לא מעכל את מות ילדיו. הוא בטוח שהם נמצאים במקום טוב יותר, בקייטנה, ושומר עבורם אוכל"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק)

מעצרו של איתי בן דרור, החשוד כי רצח את שלושת ילדיו בנתניה, הוארך היום (חמישי) בבית משפט השלום ברמלה. במהלך הדיון, הציגו חוקרי ימ"ר מרכז הצהרת תובע, לקראת הגשת כתב אישום נגדו בשבוע הבא.

פרקליטו של בן דרור, עורך הדין רן אלון מהסנגוריה הציבורית, טען במהלך הדיון כי "מצבו של בן דרור אינו טוב". עורך הדין טען עוד כי בן דרור אינו שפוי, וכי בכוונתו לבקש בדיקה פסיכיאטרית שתבחן את כשירותו לעמוד לדין. לדבריו, "בן דרור לא מעכל את מות ילדיו. הוא בטוח שהם נמצאים במקום טוב יותר, בקייטנה".

עוד סיפר עורך הדין, כי במהלך שהותו של בן דרור בבית המעצר, הוא נוהג לחלק את מנת המזון שהוא מקבל לארבע מנות קטנות, כאשר שלוש מתוכן הוא שומר לילדיו. במהלך הדיון, חזר בן דרור ומלמל את המשפט עליו הוא חוזר מאז מעצרו: "עומר, אור ורוני הילדים שלי לנצח".

בדיון הקודם בהארכת מעצרו נכחו באולם בני משפחתה של אם הילדים, לילך שם טוב, וקראו לעבר בן דרור: "תסתכל לנו בפנים – רוצח. זה לא הילדים שלך, אתה רצחת אותם".

לפני כשבועיים קבע בית משפט השלום ברמלה בהסתמך על חוות דעת פסיכיאטרית כי בן דרור כשיר למעצר. בן דרור שהה קודם לכן בבית חולים פסיכיאטרי בשל הסברה כי הוא אינו כשיר לשהות במעצר. לאחר ההחלטה הועבר בן דרור לטיפול שירות בתי הסוהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully