וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח אשתו: "חשדתי שהיא מנהלת רומן"

רמי שני

11.8.2010 / 18:07

במהלך הדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בבאר שבע, נימק יורי לובצ'יוב, החשוד ברצח אשתו ריטה את מעשהו, בכך שחשד שהיא מנהלת רומן עם גבר אחר

אלברטו דנקברג

(צילום: אלברטו דנקברג, עריכה: דורון שטיין)

מעצרו של יורי לובצ'יוב, תושב אופקים החשוד כי רצח אתמול את בת זוגו ריטה, הוארך הערב (רביעי) בשבעה ימים על ידי בית משפט השלום בבאר שבע. מחקירת המשטרה עולה כי לבצ'יוב דקר את ריטה מספר דקירות, לאחר שאיים עליה מספר פעמים בעבר. במשטרה אומרים כי הוא קושר עצמו למעשים. לבצ'יוב חשוד ברצח, איומים ותקיפה בנסיבות מחמירות. בדיון הארכת מעצרו אמר הבעל כי ביצע את המעשה מכיוון שחשד שאשתו מנהלת רומן עם גבר אחר.

גופתה של ריטה לובצ'יוב, בשנות החמישים לחייה, נמצאה אתמול אחר הצהרים בדירתה ברחוב הדס בעיר על ידי קרוב משפחתה, כשעל גופה סימני אלימות. בדיקה ראשונית של הגופה העלתה חשש כי מותה אירע כתוצאה מאירוע פלילי והמשטרה פתחה בחיפושים אחר בעלה, אשר אותר במהלך הלילה.

אמה של לובצ'יוב כאבה אתמול את מותה. "איפה את יפה שלי?" זעקה ושאלה: "למה מגיע לנו עוול שכזה. למה באנו לישראל?" קראה בדמעות. לובצ'יוב עלתה לישראל לפני 10 שנים. היא עבדה במפעל סמוך למקום מגוריה באופקים וביומיים האחרונים לא הופיעה לעבודה.

עדכון ראשון - 16:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully