וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ כבל: לשפר את תנאי הילדים בהתנחלויות

פנחס וולף

11.8.2010 / 14:34

ח"כ איתן כבל סייר בגדה ואמר שעל אף התנגדותו לבנייה בהתנחלויות, הילדים שם לומדים בתנאים בלתי אנושיים. "כל עוד יש אנשים במקומות הללו, מדינת ישראל צריכה לשמור על מרקם חייהם"

חבר הכנסת איתן כבל (עבודה) סייר היום (רביעי) בשומרון ואמר כי למרות שהוא מתנגד לבנייה בהתנחלויות ותומך בפינוין ובהקמת מדינה פלסטינית, יש לשפר את תנאי המחייה בהן. "כל עוד יושבים אנשים במקומות הללו, מדינת ישראל לא יכולה להימנע מלשמור על מרקם חייהם", אמר.

כבל הוסיף כי אינו יכול שלא לראות את התנאים שבהם נשלחים הילדים לגנים וכי הם לא אנושיים. "אף אחד לא היה מרשה שילדיו יישלחו ללמוד בתנאים כאלה. אפילו שאני אדם המוגדר כשמאל אאבק על כך שבני אדם באשר הם יחיו בתנאים מעל המינימום ואני בעד שיינתנו התנאים הטובים ביותר לילדים. זאת כל עוד מדינת ישראל לא קיבלה החלטה על עתיד הישובים הללו והיא לא מורידה אותם". הוא ציין כי במידת הצורך יתמוך בהבאת קראוונים להתנחלויות על מנת שישמשו ככיתות לימוד וגני ילדים.

ח"כ כבל הגיע לסיור בשומרון יחד עם חבר הכנסת זבולון אורלב (הבית היהודי) שאמר כי "אסור שהילדים יהיו חלק מהוויכוח הפוליטי". השניים סיירו בשומרון במסגרת פרויקט הסיורים של המועצה האזורית שומרון במסגרתו ביקרו מעל ל-50 שרים וחברי כנסת בשנה האחרונה. יו"ר המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה אמר כי "כמו שתושבי השומרון הם שווי חובות הם צריכים להיות גם שווי זכויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully