וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס את חברתו כי ביקשה להיפרד ממנו

גלעד גרוסמן

11.8.2010 / 12:40

צעיר בן 28 מואשם כי אנס את בת זוגו כאשר ביקשה להיפרד ממנו בגלל התנהגותו האלימה. מכתב האיום עולה עוד כי תקף אותה מספר פעמים בעבר. "הוא נהג בה כאילו הייתה רכושו"

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד גבר בן 28, הנאשם כי לפני כשבועיים אנס את בת זוגו וביצע בה מעשה סדום לאחר שביקשה להיפרד ממנו. כמו כן, הוא נאשם שתקף אותה מספר פעמים במהלך הקשר שלהם.

על פי כתב האישום, השניים יצאו לבלות במועדון המסגר בתל אביב, כאשר בשלב מסוים החליטה החברה, בת 19, לעזוב את המקום. היא ביקשה מבן זוגה שילווה לה כסף לאוטובוס, ובתגובה הוא נשך את אוזנה. הצעירה אמרה לנאשם שהיא רוצה להיפרד ממנו בשל התנהגותו האלימה כלפיה, אולם הוא שכנע אותה להתלוות אליו לפיצריה שבה התגורר כדי לשוחח.

כאשר הגיעו לפיצריה חזרה הצעירה על רצונה להיפרד ממנו, ואז, על פי כתב האישום, הוא חנק אותה תוך שהוא מתעלם מבכיה ומזעקותיה. לאחר מכן אף הכה אותה בפניה. הצעירה ביקשה לנסוע לבית החולים, אולם הנאשם שלף סכין ואמר לה שלא תוכל ללכת בטרם יקיימו יחסי מין. לטענת הפרקילטות, הוא דחף אותה לעבר מזרן שהיה בחדר, הפשיט אותה, ביצע בה מעשה סדום ולאחר מכן אנס אותה. הוא התיר לה ללכת רק אחרי שהבטיחה כי לא תפנה למשטרה. כתב האישום מתאר עוד מספר מקרים בהם הכה הנאשם את חברתו, על רקע קנאתו.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו. "התנהגותו האלימה של המשיב כלפי המתלוננת באה לידי ביטוי לכל אורך מערכת היחסים ביניהם, תוך שהיא מסלימה ומגיעה לשיאה באינוס ובמעשה סדום תוך שימוש באלימות ואיום בסכין", נכתב בבקשת המעצר. "המשיב אינו חס על מי שאמורה להיות האדם החשוב לו ביותר, נתקף בהתקפי קנאה חסרי בסיס ונוהג בה כאילו היתה רכושו".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully