וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אם הסיתה בתה לשקר שבעלה מכה אותה

איילה חננאל

11.8.2010 / 10:35

צעירה כבת 30 שהתלוננה בפני המשטרה כי בעלה מכה אותה, נשברה בחקירתה וסיפרה כי אמה אילצה אותה לשקר. על פי החשד, האם ניסתה להפריד בין הבת והבעל, כדי לשדך אותה לגבר אמיד

המשטרה פתחה היום (רביעי) בהליך פלילי כנגד צעירה כבת 30, תושבת כפר סבא, בגין שיבוש הליכי חקירה, ומסירת הודעה כוזבת, לאחר שעל פי החשד בדתה כי בעלה מכה אותה ומתעלל בילדיהם המשותפים.

אמה של הצעירה הגיעה לתחנת משטרת כפר סבא וסיפרה לחוקרי המשטרה כי היא חוששת לחיי בתה בת ה-30. היא גוללה בפני החוקרים כיצד הבעל של הבת נועל אותה בבית, חוסך אוכל מילדיו, מכה אותה ומאיים בפגיעה בה. בשל העדות יצאה ניידת משטרה לביתה של הבת אשר נמצא גם כן בכפר סבא.

כשהגיעו למקום גילו את הבית במצב הזנחה מתקדם וכי מקרר הבית ריק. האישה טענה באוזניהם של השוטרים כי נשארו בבית רק שתי לחמניות עבור הילדים. הצעירה הובאה לתחנת המשטרה למתן עדות. בעדות גוללה הצעירה מסכת התעללות קשה ורצופת שנים הכוללת הכאות מצד הבעל לפני ובמהלך תקופות הריונה. כמו כן טענה הצעירה כי בעלה שולל ממנה את כספי הביטוח הלאומי ומעביר לה 150 שקלים מדי חודש, בזמן שאת היתרה הוא לוקח לעצמו.

הבעל נחקר בגין המיוחס לו וטען כי המצב הכלכלי בבית אכן קשה וכי המשפחה מטופלת על ידי שירותי הרווחה, אך עם זאת שלל בתוקף החשדות המיוחסים לו מכל וכל. החוקרים התרשמו מעדות הבעל וזימנו עוד באותו הערב את הצעירה להשלמת עדות.

עישנה סיגריות יקרות

במהלך עדותה הבחינו החוקרים כי הצעירה מעשנת סיגריות יקרות בתדירות גבוהה, למרות טענותיה בנוגע למצב הכלכלי הקשה. במהלך חקירתה נשברה הצעירה והודתה כי בדתה הסיפור נגד בעלה בעצת אמה אשר ודרבנה אותה למסור את העדות.

כנגד הצעירה נפתח במקום הליך פלילי בגין שיבוש הליכי חקירה ומסירת הודעה כוזבת. כמו כן, אמה עוכבה לחקירה ונפתח נגדה הליך פלילי בגין מסירת הודעה כוזבת, שיבוש הליכי חקירה והטרדת עד. הבעל שוחרר עוד באותו הערב ממעצרו.

יום לאחר הודאתה התלוננה הצעירה כי אמה איימה עליה בדרישה שתשנה את עדותה במשטרה בכל הנוגע להפללת האם. עם התקדמות החקירה הוברר כי בשל מצבם הכלכלי הקשה של בני הזוג, פנתה האם לבתה והציעה לה לקיים קשר רומנטי עם קשיש אמיד כבן 70 אשר יוכל לתמוך בה כלכלית. משגילה הבעל את הצעת האם אסר עליה להיכנס לביתם והודיעה לה שיוציא לה צו הרחקה והגנה בבית המשפט. לפיכך, בחרה האם לנסות ולהפריד בין בני הזוג בדרך של תלונה שקרית בתחנת המשטרה.

  • עוד באותו נושא:
  • עדות שקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully