וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם הנרצחת מאופקים: "למה מגיע לנו כזה עוול?"

רמי שני

11.8.2010 / 0:01

גופתה של ריטה לובצ'יוב, בשנות החמישים לחייה, נמצאה בצהרים בדירתה באופקים. אמה של לובצ'יוב קראה בדמעות: "איפה את יפה שלי, למה באנו לישראל?". בעלה הוא החשוד העיקרי ברצח

אלברטו דנקברג

(צילום אלברטו דנקברג, עריכת וידיאו: לירז ליבנה)

"איפה את יפה שלי?" זעקה אמש (שלישי) אמה של ריטה לובצ'יוב שנרצחה באופקים. "למה מגיע לנו עוול שכזה. למה באנו לישראל?" קראה בדמעות. לובצ'יוב עלתה לישראל לפני 10 שנים. היא עבדה במפעל סמוך למקום מגוריה באופקים וביומיים האחרונים לא הופיעה לעבודה.

גופתה של לובצ'יוב, בשנות החמישים לחייה, נמצאה אתמול אחר הצהרים בדירתה ברחוב הדס בעיר. היא נמצאה על ידי קרוב משפחתה כשעל גופה סימני אלימות. בדיקה ראשונית של הגופה העלתה חשש כי מותה אירע כתוצאה מאירוע פלילי והמשטרה פתחה בחיפושים אחר בעלה אשר עדיין לא אותר.

חקירת המקרה הוטלה על ימ"ר נגב. אתמול התקיים טקס החלפת מפקד הימ"ר וזו תהיה החקירה הראשונה שיבצע מפקדה החדש, גן ניצב דודו בואני.

ביום רביעי האחרון הוגש כתב אישום נגד צמרה בזה בן 24 מראשון לציון בגין רצח אשתו מסרט עלמו בחודש שעבר. בכתב האישום מתואר כי בזה התחתן בשנת 2007 עם עלמו כשהייתה בת 17. במהלך 2009 הוא נהג להכותה ולאיים עליה כי ירצח אותה.


עדכון ראשון - 22:56 10.8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully