וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעו 109 קונדומים עם קוקאין ונתפסו בי-ם

איילה חננאל

10.8.2010 / 15:14

הותר לפרסום כי משטרת תל אביב עצרה גבר בן 35 וצעירה בת 22 מקולומביה שהבריחו לארץ בגופם שלושה קילוגרמים של קוקאין נוזלי. "עלותו של החומר בלבד הינה כמיליון שקלים, ולאחר התהליך המעבדתי הרי שהרווח מוכפל ויכול להגיע למיליוני שקלים"

הותר לפרסום: שוטרי מפלג הסמים בימ"ר תל אביב עצרו גבר בן 35 ואישה בת 22 מקולומביה שהבריחו לישראל שלושה קילוגרמים של קוקאין נוזלי שעלותו למעלה ממיליון שקלים. השניים נעצרו ביום ראשון האחרון לאחר שלידי חוקרי הימ"ר הגיע מידע מודיעיני על כך שביום שישי האחרון הם הגיעו ארצה באמצעות טיסה מקולומביה ונחתו בנתב"ג. את הסמים הסליקו השניים בגופם באמצעות בליעת קונדומים.

ראש מפלג הסמים בימ"ר תל אביב, סגן ניצב ידידיה סבג, סיפר לוואלה! חדשות כי "על פי המידע הראשוני שהיה בידינו, לא ידענו את זהותם של החשודים או את מקום הימצאותם. פתחנו בחקירה סמויה במהלכה איתרנו את השניים שוהים בבית מלון במזרח ירושלים". ביום שני, סמוך לשעה 2:00 לפנות בוקר, ולאחר שתצפתו על בית המלון מספר שעות, פשטו בלשי הימ"ר על החדר בו שהו השניים, אשר במהלך שלושת הימים בהם שהו בארץ עסקו בלפלוט החוצה מגופם את הסמים. סבג ציין כי "כאשר נכנסו לחדר, השניים כבר היו אחרי תהליך פליטת הסם".

במקום מצאו הבלשים שלושה קילוגרמים של קוקאין נוזלי שהיה ארוז ב-109 קונדומים בתוך שלוש קופסאות של עוגיות הולנדיות וחטיפי פרינגלס שהיו מוכנות למשלוח ליעדם הבא. מהחקירה עלה כי החשודה נשאה בגופה 49 קונדומים ואילו בן זוגה נשא בגופו 60 קונדומים. "קוקאין נוזלי אינו סם נפוץ. הפעם האחרונה שתפסנו כזו כמות הייתה בשנת 2005", אמר סבג והסביר כי "מדובר בחומר שיש צורך להעביר אותו הליך כימי מורכב במעבדה על מנת להפוך אותו לאבקה ולשווקו בשוק, ונחוצים לזה ידע וכלים. זה לא משהו שכל אחד יכול לעשות ומישהו היה צריך להכין את הסמים. הבלדרים היו בעצם אמורים להעביר את החומר לגורם נוסף וכעת אנו חוקרים מי המעורבים הנוספים ברשת ההברחה". צפויים מעצרים נוספים בפרשה.

"מדובר בכמות גדולה מאוד ואנחנו לא מכירים מקרה כזה של החדרת כמות כה גדולה של סם על ידי בלדרים שנושאים אותו בגופם", אמר סבג שציין כי "עלותו של החומר בלבד הינה כמיליון שקלים, ולאחר התהליך המעבדתי הרי שהרווח מוכפל ויכול להגיע למיליוני שקלים". בני הזוג עצמם קושרים עצמם לחשדות המיוחסים להם ומעצרם הוארך בשבוע בבית משפט השלום בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully