וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייבי בום בקפלן: 4 זוגות תאומים ב-24 שעות

אריאל נוי

10.8.2010 / 17:18

אפילו המיילדות הוותיקות ביותר בבית החולים קפלן ברחובות התרגשו: 26 תינוקות נולדו במקום ביממה האחרונה, מתוכם ארבעה זוגות של תאומים. "חוויה נעימה ומרגשת"

יממה פוריה בבית החולים "קפלן" ברחובות: ארבע נשים ילדו ארבעה זוגות של תאומים, ובסך הכל נולדו ביממה האחרונה בבית החולים 26 תינוקות, מהם 16 בנים ו-10 בנות. בזוגות התאומים הייתה התאמה מלאה: שני זוגות תאומים בנים ולאחר מכן שתי לידות של תאומות בנות. אבא של אחד מזוגות התאומים הינו רופא ילדים בבית החולים 'קפלן', ותאום בעצמו.

אביבית קרני-צנחני, מיילדת מזה 25 שנים בבית החולים 'קפלן', הייתה נרגשת למרות העבודה הלחוצה. "ביממה האחרונה היה מרתון מדהים של לידות. זה דבר מיוחד ושונה מהרגיל גם עבור מיילדת כל כך הרבה שנים", סיפרה. לידות של תאומים מורכבות יותר עבור הצוות הרפואי והסיעודי. "ארגנו צוותים מתוגברים לאור לידות התאומים הרבות", הסבירה קרני-צנחני. "בכל לידה יש צוות כפול: שתי מיילדות, שני רופאים ושני רופאי ילדים. הצוות הרפואי מיילד את התינוק הראשון ובהפרש של כמה שניות פוקעים מים ומיילדים את התינוק השני. לראות את האבא מחזיק שני תינוקות ברגע אחד זו חוויה נעימה ומרגשת שאני הולכת אתה הביתה".

ד"ר שי נמט, רופא במחלקת ילדים בבית החולים הפך גם הוא אבא לשניים מהתאומים שנולדו ביממה האחרונה. "חזרתי ממשמרת ארוכה במחלקת הילדים, ולאחר כמה שעות בעודי מארגן את שלושת ילדיי בבית, הודיעה לי אשתי שחוזרים לבית החולים", סיפר.

מנהל בית החולים, פרופ' יעקב יהב, אמר כי חדר הלידה מוכן כל העת למספר לידות גבוה ביחס לממוצע. "עברנו כמה תקופות פוריות בבית החולים מבחינת מספר הלידות, כגון במהלך מבצע "עופרת יצוקה" וגם תשעה חודשים לאחר מכן. הצוות הרפואי והמיילדות נמצאים תמיד בכוננות גבוהה. כמות לידות התאומים ליממה אחת בהחלט גבוהה מהרגיל ואנחנו מברכים את ההורים והתינוקות בבריאות שלמה".

  • עוד באותו נושא:
  • תאומים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully