וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודעות בי-ם: "התורה לא תעמוד לחקירה"

10.8.2010 / 12:22

בעקבות זימונם לחקירה של הרבנים דב ליאור ויעקב יוסף לחקירה בנוגע לתמיכתם בספר "תורת המלך", הופצו בירושלים מודעות המבהירות כי "התורה לא תעמוד לחקירה"

ברחבי שכונות מאה שערים וגאולה בירושלים, הופצו הבוקר (שלישי) מודעות המתייחסות לזימונם לחקירה של הרב דב ליאור, ובנו של הרב עובדיה יוסף, הרב יעקב יוסף. השניים זומנו לחקירה בעקבות הסכמות שפרסמו לספר הספר "תורת המלך" של הרב יצחק שפירא הדן בהלכות הריגת גוי. על המודעות נכתב "התורה לא תעמוד לחקירה", ומופיעות עליהן תמונותיהם של הרב יעקב יוסף, הרב יצחק גינזבורג והרב דב ליאור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המודעה שפורסמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול דווח כי שני הרבנים הודיעו למשטרה כי אין בכוונתם להגיע לחקירה. השניים פרסמו גילוי דעת משותף ובו הודיעו פומבית כי אינם מתכוונים לשתף פעולה עם החקירה. "תורתנו אינה עומדת לחקירה", כתבו השניים. "הניסיון לפגוע ברבני ישראל ולמנוע מהם להביע דעת תורה על ידי הפחדות ואיומים הינו מעשה חמור שלא יצלח", כתבו הרבנים.

לדבריהם, "שלטון שנוהג כך מצטרף לשלטונות הר?שע שגזרו על לימוד התורה והרימו יד כנגד תורת ישראל. אנו פונים לכל יהודי באשר הוא למחות על בזיון התורה, ולצאת כנגד מעשי האלימות השלטונית וסתימת הפיות". לדברים התייחס אמש גם ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) שאמר כי "מדובר בחציית גבולות ורדיפה מהנוסח הקומוניסטי. איש לא מעז לחקור שייח'ים, אימאמים או פרופסורים שמאלנים מהאוניברסיטאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully