וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל מנעה משחקני נבחרת פלסטין לצאת למשחק"

ניר יהב ואופק עיני

10.8.2010 / 10:38

ח"כ אחמד טיבי סיפר לוואלה! חדשות כי ישראל אסרה את יציאתם של שישה שחקני נבחרת פלסטין בכדורגל למשחק רשמי במאוריטניה. "

"ישראל מונעת משחקני כדורגל של נבחרת פלסטין לצאת למשחק רשמי במאוריטניה", כך סיפר הבוקר (שלישי) ח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל). בשיחה עם וואלה! חדשות, אמר טיבי כי "מחר אמור להתקיים משחק בין נבחרת מאוריטניה לנבחרת פלסטין במסגרת פיפ"א דיי. שישה שחקנים מהנבחרת לא קיבלו אישורים לצאת למרות שהשחקנים כבר יצאו עם הנבחרת מספר רב של פעמים".

טיבי ציין כי "עודכנתי על המצב מיו"ר ההתאחדות הפלסטינית לכדורגל, ג'יבריל רג'וב, שרואה בחומרה רבה את הההתנהגות הישראלית שיש בה הפרה בוטה של נוהלי פיפ"א". הוא הבהיר כי "הדבר מסכן את מעמדה של ישראל בפיפ"א ומהווה התעמרות מיותרת ובוטה בנבחרת הפלסטינית ובשחקניה ללא הצדקה".

טיבי סיפר עוד כי "ג'יבריל רג'וב נמצא בקשר עם פיפ"א בנושא והם מתכננים צעדי מחאה בתגובה להתנהלות הישראלית. מדובר בהחלטה מטופשת של מי שהחליט אותה". הוא הוסיף כי "לא ניתן הסבר מדוע השחקנים לא קיבלו אישור, אף על פי שידוע לי ששר הביטחון אהוד ברק היה מעודכן בעניין באופן אישי".

הנבחרת הפלסטינית הגיעה ביום ראשון לבירת מאוריטניה נואקשוט לקראת המשחק, שיהווה הכנה לקראת אליפות מערב אסיה. זוהי הפעם הראשונה בה נפגשות שתי הנבחרות, והפעם השנייה בה נפגשת נבחרת פלסטין עם נבחרת ערביה מאפריקה לאחר שנפגשה לפני כחודשיים עם נבחרת סודן בחרטום במשחק שהסתיים בתוצאה 1-1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully