וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיהום התגלה בכף רגלו הימנית של נתניהו

פנחס וולף

10.8.2010 / 9:21

ראש הממשלה הגיע לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים, כדי לטפל בזיהום שהתגלה בכף רגלו הימנית. מלשכת נתניהו נמסר כי הטיפול עבר בהצלחה וכי לאחר מכן הוא שב לפעילות שגרתית

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הבוקר (שלישי) לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים לטיפול בזיהום שהתגלה בכף רגלו הימנית. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי הטיפול הרפואי בכף רגלו של נתניהו הסתיים בהצלחה. לאחר מכן, ראש הממשלה עשה את דרכו למשרדו להמשך פעילותו השגרתית. הטיפול בוצע בהיוועצות עם ד"ר אלי לונדון, מומחה לכירורגיית כף רגל וקרסול, שממלא את מקומו של רופא ראש הממשלה השוהה בחו"ל.

אין זו הפעם הראשונה שבה ראש הממשלה נאלץ להתמודד במהלך הקדנציה הנוכחית עם בעיות רפואיות. בחודש אוקטובר בשנה שעברה דווח כי נתניהו סובל מדלקת בלחמית העין. מלשכתו נמסר אז כי ראש הממשלה הגיע לבית החולים הדסה עין כרם לבדיקת עיניים, עבר את הבדיקה וחזר לעבודה סדירה.

שלושה חודשים לפני כן הודיע נתניהו כי הוא לא ישתתף בישיבת הממשלה השבועית. אולם, זמן קצר לאחר הודעתו הגיע נתניהו למשרדו. ממשרד ראש הממשלה נמסר אז כי נתניהו איחר משום שהתעורר עם גרגר שנכנס לעינו. לאחר מכן נסע נתניהו לקופת החולים שם הוציא רופא עיניים את הגרגר ושחרר אותו לניהול ישיבת הממשלה.

שבוע קודם לכן, עבר ראש הממשלה בהצלחה בדיקת קולונוסקופיה, הבוחנת את מערכת העיכול התחתונה. את הבדיקה ביצע פרופסור ערן גולדין בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully